اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم

تمام حقوق مربوط به وبسایت، برای مایندر اسکیپ روم محفوظ میباشد. اگر علاقه به تاریچه اتاق فراردارید بهتر است که مقاله مربوط به آن را مطالعه کنید. فقط افراد بالای sixteen سال می‌‌توانند در این بازی‌‌ها شرکت کنند و مناسب کودکان نیست. بسته به موضوع بازی، معمولا بین ۴ تا ۸ نفر می‌‌توانند در این بازی شرکت کنند. در این بخش به رایج‌ترین پرسش‌های مربوط به اتاق فرار پاسخ داده شده است.

برخی از دسته‌های محبوب تخفیفان، رستوران های تهران، هتل، تور مسافرتی، کافی‌شاپ، آرایشگاه، کلینیک زیبایی، آتلیه، بلیط تئاتر بازی اتاق فرار و کد تخفیف هستند. از محبوب ترین کد های تخفیفی که در تخفیفان ارائه می شود می توان به کد تخفیف دیجی کالا، کد تخفیف اسنپ فود، کد تخفیف فیلیمو و کد تخفیف نماوا اشاره کرد. تخفیفان علاوه بر تهران در شهرهای مشهد، تبریز، اصفهان، کرج، شیراز و استان مازندران نیز فعالیت دارد. سناریو، طراحی صحنه و موقعیت قرارگیری آن روی هزینه بلیت تاثیر می‌گذارند. در تهران معمولا بلیت بازی اتاق فرار بین ۳۰،۰۰۰ تومان تا ۷۰،۰۰۰ تومان متناوب است. افرادی را برای تیم خود انتخاب نمایید که برای کار گروهی ارزش قائل بوده و اهل ریسک و چالش باشند.

اتاق فرارهای مرتاض، مجنون، لیمیا، دهکده مرگ و اغما از اتاق فرارهای اتاق فرار امانتدار شیطان این مجموعه­ است. مجموعه اتاق فرارهای اسکیپ‌می با همفکری و همکاری فارغ‌التحصیلان مدرسه علامه حلی تهران در ۱۸اردیبهشت۱۳۹۵ تاسیس شده است. این مجموعه شامل سه تا از اتاق فرارهای تهران هست که همگی زیرمجموعه خانه ذهن زبیاست و هرکدام با موضوع و سناریوی خاصی طراحی شده‌ است. یکی از سخت‌ترین و دشوارترین اتاق فرارهای تهران، همین اتاق فرار کشتی دزدان دریایی است. خیلی از افرادی که تجربه بازی در این اتاق را دارند می‌گویند که هر معما کمی سخت‌تر و چالش‌برانگیزتر از قبلی بود. اگر اهل ماجراجویی و هیجان هستید، پیشنهاد می‌کنیم برای یک بار هم که شده حضور در یک اتاق فرار را تجربه کنید.

  • معمولا برای شرکت در اتاق فرار ترسناک باید بالای 16 سال و حتی در بعضی مواقع بالای 18 سال داشته باشید.
  • اسکیپ رومبا آن‌ها مواجه می شوید، نیاز نیست خیلی باهوش یا قوی باشید و یا حتی تحصیلات عالیه داشته باشید، فقط کافیست کمی خلّاقیت داشته باشید، استدلال کنید و از همه مهمتر در کار گروهی موفق عمل کنید.
  • موشک‌های هسته‌ای کوبا و آمریکا آماده شلیک‌اند، شما و تیمتان به اتاق جنگ راه پیدا کرده‌اید و سربازهای دشمن در حال تلاش برای ورود به اتاق‌اند.
بخوانید  معرفی مهم ترین راه های مهاجرت به کانادا

هدف ما در این مجموعه در ابتدا ایجاد روحیه مشارکتی و سرگرمی و بعد از آن تلاش برای بالا بردن سطح اتاق فرار در ایران می باشد. به احتمال زیاد برای شما هم پیش آمده که با دوستانتان بیرون رفته باشید، اما هیچ ایده جذابی برای سپری کردن اوقات فراغت خود به فکرتان نرسد. زمانی که کافی شاپ و رستوران و حتّی پارک و طبیعت‌گردی هم برایتان جذابیت لازم را ندارد و به‌دنبال تفریح هیجان‌انگیز‌تری هستید، «اتاق فرار» می‌تواند یکی از بهترین گزینه‌های پیش روی شما باشد.

اسکیپ‌می اولین مجموعه اتاق فرار و اسکیپ روم

چه تنها یک نفر به دنبال حل معما باشد و چه اینکه همه بر سر یک سرنخ وقت خود را هدر کنند، باعث شکست در بازی خواهد شد. در بازی اتاق فرار، شما وارد فضایی همچون اتاق‌های متصل به هم می‌شید که این اتاق ها قفل شدن. شما باید با حل معماهای بازی در مدت زمان مشخص که معمولا بین 60 تا ninety دقیقه هست، کلید خروج از اتاق‌ها رو پیدا و فرار کنید. توی این بین، اتفاقات عجیب، هیجان انگیز و گاهی ترسناک برای شما و تیمتون می‌افته که لذت بازی رو چند برابر می‌کنه.

مجموعه اسکیپ کیوب

ژانر جنایی برای کسانی توصیه می‌شود که شرایط لازم برای حضور در اتاق‌ فرارهای ترسناک را ندارند یا به‌صورت خانوادگی خواهان حضور در یک اسکیپ روم هستند. اتاق فرار «راز سنگ سیاه» در شیراز و اتاق فرار «طهران 1346» در تهران دوتا از اسکیپ روم‌های شناخته شده در این ژانر هستند. البته خوشبختانه تعداد اسکیپ روم‌ها در حال افزایش است و تقریبا هرکس با هر سلیقه‌ای که دارد، می‌تواند بازی اتاق فرار مورد نظر خود و دوستانش را انتخاب کند. اتاق‌های فرار عموماً در قالب فضاهایی از قبیل زندان، سلول انفرادی، خانه‌های متروکه، فضاپیماها و هر مکان دیگری که سازگار با داستان بازی باشد، در دنیای واقعی شبیه‌سازی می‌شوند.

بخوانید  دانلود پابجی موبایل 2 4.0 PUBG MOBILE بروزرسانی و نصب نسخه جدید | 1gamer

تعداد نفرات بازی در حال حاضر ۴ تا ۸ نفر برای هر بازی می باشد . لازم به ذکر است که حداقل تعداد نفرات برای ورود به اتاق ها ۴ نفر می باشد. اهواز زیبا که همه به کارونش و پل­‌های بهتر از نیویورک و دانشگاه نفتش می‌شناسند، یک اتاق فرار نقلی اما با کیفیت دارد. این مجموعه در حال حاضر یک اتاق فرار فعال دارد؛ فرار از آلکاتراز. اولین اتاق، اتاق فرار عروس مرده است که شما با جسد یک عروس خانم رو به رو می­‌شوید.

استانداردهای ایمنی برای اتاق فرار