نمایش تلویزیونی Monster In My Pocket برای نیازهای نوستالژی شما در دهه 90 آماده است – گزارش



استودیو ویل اسمیت و جادا پینکت اسمیت وستبروک، با مشارکت Altar Rock Pictures، قرار است جان تازه‌ای به برند اسباب‌بازی نمادین 1989، Monster In My Pocket ببخشند. با بیش از 200 هیولای جیبی کلکسیونی برگرفته از اسطوره ها و افسانه های جهانی، تولیدکنندگان قصد دارند یک سریال لایو اکشن اقتباسی از خط اسباب بازی های محبوب تولید کنند. ضرب الاجل اولین کسی بود که گزارش داد

این برند که توسط جو موریسون و جان ویمز مدیران سابق Mattel تأسیس شده است، موفقیت قابل توجهی داشته است – اگرچه فقط بچه های دهه 90 آن را به یاد می آورند – با بیش از 500 میلیون دستگاه فروش در سراسر جهان از زمان عرضه آن. تاریخچه طولانی حرکت از اسباب‌بازی‌ها به قالب‌های دیگر، از جمله انیمیشن ویژه ABC در سال 1992، کتاب‌های کمیک و یک بازی نینتندو وجود دارد.

ترنس کارتر و دیوید بورستاین از استودیو Westbrook به همراه باربارا گلدنر و جاش فلدمن از Altar Rock Pictures تهیه کنندگان اجرایی این پروژه هستند. جو موریسون و مگی موریسون، نماینده گروه سرگرمی موریسون، نیز اعضای تیم تولید هستند.

دیوید بورستاین، معاون اجرایی و رئیس بخش تلویزیون در استودیو وستبروک، درباره این پروژه گفت: «هیولا در جیب من تأثیر زیادی بر فرهنگ ما داشته است. ما هیجان‌زده هستیم که در افسانه‌های غنی و فریبنده این شخصیت‌های دوست‌داشتنی بپردازیم.» در حال حاضر، سازندگان در حال مذاکره با نویسندگان هستند تا برند اسباب بازی را به عنوان سریالی که با نسل جدیدی از بینندگان طنین انداز می شود، زنده کنند.

در اخبار مشابه و مرتبط با نوستالژی: در سال 2021، Garbage Pail Kids، کارت بازرگانی برچسب دهه 80 که به خاطر تقلید مسخره بازی محبوب Cabbage Patch Kids شناخته می شود، گزارش شده است که برای احیای سریال انیمیشنی در Max مورد بررسی قرار گرفته است. دنی مک براید بازیگر (The Righteous Gemstones, Eastbound & Down) به همراه شرکت تولید خود Rough House Pictures در حال همکاری با تاپس سازنده کلکسیون و تورنانت مدیر عامل سابق دیزنی مایکل آیزنر در برنامه پیش بینی شده است.

بخوانید  گری اولدمن توضیح می دهد که چگونه بتمن و هری پاتر او را نجات دادند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر