گری اولدمن توضیح می دهد که چگونه بتمن و هری پاتر او را نجات دادند



گری اولدمن، بازیگر برنده اسکار، می‌گوید فرانچایزهای اصلی فیلمی که در آنها بازی کرد – بتمن و هری پاتر – او و زندگی خانوادگی‌اش را “نجات داد”. اولدمن با حضور در نمایش درو بریمور (در زیر)، گفت که او بسیاری از فرصت‌ها را برای بازی در فیلم‌ها رد کرد، زیرا آنها در مکان‌های دوردستی مانند پراگ، استرالیا و بوداپست فیلم‌برداری می‌کردند، زیرا او می‌خواست زمان بیشتری را با پسرانش بگذراند.

سپس در 46 سالگی نقش سیریوس بلک را در مجموعه فیلم های هری پاتر بازی کرد، سپس چند سال بعد در نقش کمیسر گوردون در سریال بتمن کریستوفر نولان نقش مهمی را ایفا کرد. این فیلم‌ها به سفر کمتری نیاز داشتند و دستمزد بهتری دریافت می‌کردند و به اولدمن زمان و منابعی برای تربیت فرزندانش می‌دادند.

اولدمن گفت: «خدا را به خاطر هری پاتر متشکرم.از طریق Variety). من به شما می گویم، هر دوی آنها – بتمن و هری پاتر – واقعاً من را نجات دادند، زیرا به این معنی بود که من می توانستم کمترین کار را با بیشترین مقدار پول انجام دهم و سپس به خانه بروم پیش بچه ها.

اولدمن گفت که بین خانه‌اش در لس‌آنجلس و فیلمبرداری در لندن رفت و آمد می‌کرد تا بتواند پسرانش را تا آنجا که می‌توانست بزرگ کند.

اولدمن گفت: “زمانی که اولین بتمن را انجام دادیم… لندن برای گاتهام دو برابر شد. من 27 بار از لس آنجلس پرواز کردم و رفتم.” “من برای یک روز پرواز می کردم. روزی یک عکس می گرفتم. این یک اعتبار برای کریس نولان است… او طبق برنامه ماند. من سه روز به خانه می رفتم. برای دو روز برمی گشتم. برای یک بار به خانه بیا. آخر هفته. برای یک روز برگرد… وگرنه، فقط احساس می کردم بچه هایم توسط یک پرستار بچه بزرگ می شوند.

بخوانید  مصاحبه مدیر گروه امبریسر در مورد این غول جدید صنعت بازی و خریدهای فراوان آن

اولدمن از سال 1997 تا 2001 با دنیا فیورنتینو ازدواج کرد و این زوج قبل از طلاق دو پسر داشتند که در آن فیورنتینو اولدمن را به خشونت خانگی متهم کرد. اولدمن پس از اینکه قاضی درخواست های فیورنتینو را رد کرد، حضانت پسرانشان را به دست آورد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهم درآمدی دریافت کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر