صرفه جویی زیادی در چوب های آرکید 8BitDo برای سوییچ، ایکس باکس و رایانه شخصی صرفه جویی کنید


8BitDo Arcade Stick برای Nintendo Switch و PC به فقط کاهش یافته است 72 دلار در آمازون و بهترین خرید. این قرارداد تعطیلات لحظه آخری، پایین‌ترین قیمتی است که تا به حال برای دانگل بی‌سیم، ایده‌آل برای بازی‌های مبارزه‌ای و همچنین عناوین کلاسیک آرکید است. همچنین می توانید آن را بازیابی کنید نسخه Xbox 8BitDo Arcade Stick تنها با 75 دلار (به جای 120 دلار) در Woot (ساخته شده توسط آمازون). نسخه ایکس باکس روی رایانه شخصی نیز کار می کند.

چوب‌ها تقریباً یکسان هستند، به جز دکمه‌ها و صفحه‌های منوی مخصوص پلتفرم. هر کنترلر با یک چوب و هشت دکمه صورت عرضه می شود. نسخه سوییچ می تواند از طریق بلوتوث، بی سیم 2.4 گیگاهرتز از طریق یک دانگل که در یک پورت USB مخفی در پایین کنترلر قرار می گیرد و با کابل USB-C همراه متصل می شود، متصل شود. نسخه Xbox دارای اتصالات بی سیم و سیمی است، اما بلوتوث ندارد.

8BitDo Arcade Stick

8BitDo Arcade Stick
8BitDo Arcade Stick

طراحی ساده 8BitDo Arcade Stick شروع بازی را به راحتی از جعبه شروع می کند، اما همچنین قابل تغییر است – از جمله پشتیبانی از تعویض دکمه ها و جوی استیک با اجزای سایر استیک های مبارزه – برای کسانی که می خواهند حس کنترل را به خوبی تنظیم کنند. . کاربران رایانه شخصی همچنین می توانند ماکروهای دکمه ای خود را با استفاده از نرم افزار رایگان 8BitDo Ultimate برنامه ریزی کنند. همچنین نسبت به بسیاری از چوب های مبارزه، حتی با قیمت کامل، مقرون به صرفه تر است، که این تخفیف را جذاب تر می کند. مطمئن شوید 8BitDo Arcade Stick را در آمازون بگیرید در حالی که هنوز در دسترس است.

بخوانید  تاد هاوارد اطلاعات بیشتری درباره Fallout 5 و اینکه چگونه این برنامه تلویزیونی موضوعات خاصی را پوشش نمی دهد به اشتراک می گذارد

تحریریه مجله بازی یک گیمر