جیمز مک کافری، صداپیشه مکس پین درگذشت


متأسفانه جیمز مک کافری، صداپیشه مکس پین و آلن ویک ۲ در سن ۶۵ سالگی بر اثر سرطان درگذشت.

بازی Max Payne یکی از محبوب ترین آثار تولید شده توسط Remedy Studio می باشد. اثری که با دوبله فوق العاده تاثیر بسزایی در موفقیت این شخصیت دوست داشتنی داشته است. متاسفانه در جدیدترین اخبار بازی ساعاتی پیش خبرهای ناگواری منتشر شد. بر اساس اطلاعات رسمی ارائه شده جیمز مک کافریصداپیشه مکس پین در سن 65 سالگی بر اثر سرطان درگذشت.

ساعاتی پیش TMZ با انتشار بیانیه ای این خبر را تایید کرد و اعلام کرد مک کافری مدتی است که از سرطان مغز استخوان رنج می برد. او روز یکشنبه به همراه دوستان و آشنایانش درگذشت. با نگاهی به رزومه هنری مک کافری، می بینیم که یک حرفه موفق 35 سال است. او علاوه بر صداپیشگی چندین اثر در صنعت بازی های ویدیویی، در سینما و تلویزیون نیز آثار موفقی از خود به جای گذاشته است.

اگرچه او محبوبیت خود را مدیون نقش مکس پین و صدایش در بازی کنترلی استودیو Remedy است، اما حضور او در سینما و تلویزیون را نمی توان فراموش کرد. از جمله آثار شناخته شده مک کافری در این دنیای سینما و تلویزیون می توان به سریال نجات من، فیلم مردم زیبا، سریال جهان چرخش و همچنین سریال اشاره کرد. » تاکید کرد سویفت عدالت.

جیمز مک کافری، صداپیشه حرفه ای مکس پین

اگرچه TMZ اولین بار رسما مرگ مک کافری را گزارش کرد، کوین دیلون این بازیگر آمریکایی عکسی از خود در کنار مک کافری در اکانت رسمی خود منتشر کرد. در توضیحات این عکس، دیلون ضمن تسلیت و تایید ابتلا به سرطان مک کافری، اعلام کرد: “خیلی خوش شانسیم که شما را می شناسیم. شما بهترین دوست من بودید، دلمان برای شما تنگ شده است.”

بخوانید  بررسی تاثیر رسانه های اجتماعی بر بازار ارز دیجیتال

اگر بازی Alan Wake 2 که جدیدترین ساخته استودیو Remedi است را تجربه کرده باشید، احتمالا مک کافری را در نقش الکس کیسی دیده اید. اگرچه Remedy هنوز به این موضوع واکنشی نشان نداده است، اما باید منتظر ماند و دید که آیا نسخه ریبوت شده بازی Max Payne با صدای مک کافری منتشر می شود یا خیر. اگر آثار رمدی، به ویژه نمایشنامه مکس پین را کشف کرده اید، خاطرات خود را از دوبله مک کافری با ما و دیگران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر