جیمز مک کافری، صداپیشه مکس پین از The Heart Of Remedy Games در ۶۵ سالگی درگذشت



جیمز مک‌کافری، صداپیشه قدیمی که بسیاری از شخصیت‌های کلیدی بازی‌های Remedy Entertainment را زنده کرد، در سن ۶۵ سالگی درگذشت.

این خبر ابتدا توسط TMZوی گفت که یک نماینده تایید کرد که او یکشنبه در محاصره دوستان و خانواده پس از نبرد با مولتیپل میلوما درگذشت. بازیگر کوین دیلون قبلا کار پیامی در اینستاگرام مبنی بر فوت مک کافری.

رمدی در پستی در X/Twitter به درگذشت خود پرداخت و گفت: “ما عمیقاً از درگذشت دوست و همکار محبوبمان جیمز مک کافری، صدای نمادین مکس پین و الکس کیسی، بسیار متأسفیم. استعداد قابل توجه او “نه تنها به ارمغان آورد. شخصیت‌های ما زندگی می‌کنند، اما تأثیری ماندگار بر جامعه ما گذاشته‌اند. قلب ما در این دوران از دست دادن به خانواده او می‌سوزد.”

راک استار، ناشر بازی‌های مکس پین نیز یک بیانیهگفت: “در آرامش بخواب جیمز مک کافری، حضور بی نظیر و فرماندهی که مکس پین را زنده کرد.”

در میان چیزهای دیگر، مک کافری به خاطر بازی در نمایش هایی مانند نجات من که در آن نقشی تکراری در نقش جیمی کیف داشت، شهرت داشت.

اما در دنیای بازی، او به شدت با Remedy همراه بود که بیش از دو دهه با آنها کار کرد. او صداپیشگی شخصیت عنوان را در موفقیت‌های اولیه استودیو، مجموعه مکس پین، انجام داد، و سپس در بازی‌های بعدی آن، از جمله آلن ویک (توماس زین)، کنترل (کارگردان ترنچ) و آلن ویک 2 (الکس کیسی) نیز صداپیشگی کرد.

بخوانید  اکنون می توانید سونیک (پنکیک) بخورید

ارائه خشن و بی‌نقص او او را برای لحن نوآر مکس پین عالی و مورد علاقه طرفداران قرار داد – به استثنای کارگردان خلاق سم لیک، شاید کسی وجود نداشته باشد که نامش بیشتر با Remedy در نقش مک‌کافری مرتبط باشد. او اغلب صداپیشگی کاراکترهایی را بر زبان می آورد که شباهتشان بر اساس لیک بود و از زمان انتشار اولین مکس پین، این دو را به هم پیوند می داد. حتی زمانی که شخصیت‌های آن مستقیماً در یک بازی مواجه نمی‌شدند – همانطور که در مورد Trench in Control اتفاق افتاد – قابل توجه باقی ماند، همانطور که می‌توانم به عنوان کسی که دوباره گوش می‌دهم تأیید کنم. تماس با خط تلفن خندق به صورت هفتگی

مشخص نیست که مرگ او چه تأثیری بر پروژه‌های آتی Remedy که مک‌کافری بدون شک با آن‌ها درگیر بود، از جمله DLC آینده Alan Wake 2 و بازسازی‌های Max Payne خواهد داشت.



تحریریه مجله بازی یک گیمر