اکنون می توانید سونیک (پنکیک) بخورید

بسیاری از آنچه که ممکن است امروز در اینترنت ببینید به دلیل روز اول آوریل جعلی است، اما این خبر واقعی است (ما فکر می کنیم). سگا و IHOP با هم همکاری می کنند تا برای طرفداران غذاهایی با مضمون سونیک در محل محبوب صبحانه بیاورند. علاوه بر این، افرادی که از IHOP بازدید می‌کنند و وعده‌های غذایی موضوعی می‌خرند، می‌توانند امتیاز وفاداری کسب کنند که می‌توانند برای DLC برای سوپراستارهای سونیک یا کل بازی‌های سونیک استفاده کنند.

این منو شامل “Sonic's Blue Blur Special” است که شامل چهار پنکیک دوغ و دو برابر بلوبری “برای دو برابر سرعت” است. محصول دیگر “ساندویچ مرغ ناکلز” است که یک ساندویچ مرغ ترد با بیکن، کاهو، گوجه فرنگی، آووکادو، پنیر و دوغ است. سپس “Tails 2x2x2” وجود دارد که شامل دو تخم مرغ، پنکیک و دو نوار بیکن یا دو سوسیس است.

از آیتم های دیگر می توان به «پنکک های شکلاتی Shadow's Chaos»، «Emy's Sweet Strawberry Delight» و «Dr. Eggman's Benedict» اشاره کرد. می توانید توضیحات کامل هر کدام را در زیر به همراه اطلاعات بیشتر در مورد قیمت و ارزش غذایی در وب سایت IHOP مشاهده کنید.

علاوه بر این، هرکسی که بخشی از برنامه وفاداری IHOP است می‌تواند سکه‌هایی به دست آورد که می‌توانند با لباس Amy در Sonic Superstars مبادله شوند. همچنین می‌توان سکه‌ها را برای کدهای دانلود کامل بازی برای Superstars، Sonic Frontiers و Sonic Origins بازخرید کرد. IHOP همچنین کارت‌های هدیه با مضمون Sonic را ارائه می‌کند که مردم می‌توانند تا 5 می به صورت آنلاین و در فروشگاه خریداری کنند.

بخوانید  واکنش منتقدین به بازی Super Mario Bros Wonder
کی گرسنه است؟!
کی گرسنه است؟!

فراتر از اقلام جدید سونیک، IHOP اعلام کرد که طعم پپسی “سیروپ افرا” را که برای اولین بار در سال 2022 عرضه کرده بود، باز خواهد گرداند. علاوه بر این، IHOP یک پیشنهاد جدید “پنکیک ماه” را عرضه می کند که در آن نوع جدیدی از پنکیک جدید اضافه می کند. . هر ماه. آوریل دارچین، سیب، اسپند است.

منوی Sonic IHOP:

  • Sonic's Blue Blur Special: چهار پنکیک دوغ با دو برابر زغال اخته برای سرعت دو برابر! بخواهید آنها را با شربت بلوبری امتحان کنید
  • ساندویچ بند مرغ: ساندویچ مرغ ترد با بیکن، کاهو، گوجه فرنگی، آووکادو، پنیر و دوغ که شما را گرسنه نمی گذارد. با یک طرف حلقه های پیاز طلایی سفارش دهید
  • Tails' 2x2x2: دو عدد تخم مرغ، دو پنکیک، دو عدد بیکن یا دو سوسیس – درست مانند Tails، همه چیز خوب دو نفره است.
  • پنکیک های شکلاتی Chaos Shadow: ادامه دهید و کمی آشفته شوید: یک پشته چهارتایی پر از چیپس های شکلات، تجربه نهایی پنکیک است.
  • شیرینی توت فرنگی Amy's Sweet Strawberry Delight: بستنی وانیلی، شربت شکلاتی و توت فرنگی تازه روی یک قاچ طلایی وافل یک دسر کاملا شیرین برای یک ماجراجویی حماسی است. بخواهید با شربت توت فرنگی امتحان کنید
  • دکتر اگمن بندیکت: یک نابغه با ضریب هوشی 300 مانند اگمن می داند که ژامبون جنگل سیاه، تخم مرغ آب پز، و سس خامه ای هلندیز یک وعده غذایی عالی است.
تحریریه مجله بازی یک گیمر