دو بازی دیگر به زودی Xbox Game Pass را ترک خواهند کرد


طبق برنامه ریزی انجام شده، تا پایان دسامبر 2023، دو بازی Naraka و Monster Train از لیست Xbox Game Pass حذف خواهند شد.

Xbox Game Pass و مشترکان آن سال پرمشغله و پرماجرا را سپری می کنند و با اضافه شدن Far Cry 6 به سرویس اشتراک مایکروسافت، نمی توانیم منتظر باشیم تا ببینیم کدام بازی ها در لیست سال 2024 قرار می گیرند. اما قبل از آن باید بگوییم خداحافظی با 2 بازی در سرویس تا پایان دسامبر. بازی Far Cry 6 به عنوان بزرگترین بازی Game Pass ماه دسامبر، از 14 دسامبر (23 دسامبر) برای کاربران کنسول، رایانه شخصی و Cloud در دسترس است.

تا آنجا که ما می دانیم، این تنها 2 بازی هستند که Game Pass را در 31 دسامبر ترک می کنند. Naraka: Bladepoint یکی از این دو بازی است که یک بازی رایگان در ایکس باکس وان است تنها نسخه است Deluxe چیزی است که Game Pass را با ویژگی های اضافی خود ترک می کند.

بازی دوم Monster Train است که مانند Naraka بر روی کامپیوتر، کنسول و فضای ابری موجود بود. از طرفی نسخه Deluxe بازی Naraka: Bladepoint دیگر برای خرید در دسترس نیست. اما اگر قصد بازی دارید با خرید Monster Train قبل از خروج از سرویس Game Pass می توانید از 20 درصد تخفیف در قیمت آن بهره مند شوید.

بازی هایی که به زودی Game Pass را ترک خواهند کرد

ایکس‌باکس قبلاً اعلام کرده بود که دیگر بازی‌های جدیدی را در نیمه دوم دسامبر ۲۰۲۳ به Game Pass اضافه نخواهد کرد. علاوه بر این، بسته به زمان‌بندی انتشار بازی‌های موجود در این فهرست، گمانه‌زنی‌هایی درباره حذف بازی‌های این سرویس در این فهرست وجود دارد. ژانویه، یعنی Hitman World of Assassination و Monster Hunter Rise. از جمله گزینه های احتمالی هستند.

بخوانید  بررسی برنامه تلویزیونی Fallout – GameSpot

علاوه بر این، پس از شایعات پیرامون Baldur's Gate 3 و احتمال عرضه آن بر روی Game Pass، Sven Winke، موسس Larian Studio، در مصاحبه ای با IGN رسما تایید کرد که هیچ برنامه ای برای انتشار Baldur's Gate 3 در Game Pass ندارند. Sven Weinke در این رابطه گفت که تیمش یک بازی عالی بدون پرداخت درون برنامه ای ساخته است. بنابراین بازیکنان برای تجربه آن باید بهای منصفانه ای بپردازند.

در نهایت، نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران به اشتراک بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر