تاد هاوارد اطلاعات بیشتری درباره Fallout 5 و اینکه چگونه این برنامه تلویزیونی موضوعات خاصی را پوشش نمی دهد به اشتراک می گذارد

اخیراً، جاناتان نولان گفت که سریال آینده Fallout تقریباً شبیه به Fallout 5 است. اما او اکنون این اظهارات را روشن کرده است و به Den of Geek گفته است که فرض اینکه این سریال بتواند به اندازه مجموعه بازی برسد، «بسیار متکبرانه» خواهد بود. .

از هاوارد نیز در مقاله نقل قول شده است و او تأیید می کند که از گروه برنامه تلویزیونی خواسته است از برخی موضوعات اجتناب کنند زیرا در Fallout 5 پوشش داده می شود. الان سال هاست در موردش صحبت می کنم

“آنجا خوب است بود هاوارد گفت: برخی از چیزهایی که من گفتم، “این کار را انجام نده زیرا ما این کار را در Fallout 5 انجام خواهیم داد.”

مجموعه تلویزیونی Fallout داستان هیچ بازی Fallout خاصی را روایت نمی کند، بلکه داستانی اصلی را ارائه می دهد. گراهام واگنر، مجری برنامه گفت: مجموعه بازی‌های جهان باز به مردم اجازه می‌دهد هر کاری که می‌خواهند انجام دهند و قهرمان خودشان شوند، بنابراین تلاش برای تطبیق آن در یک سریال به راحتی کار نمی‌کند.

واگنر گفت: «از نظر خلاقانه‌تر جالب‌تر است که بتوانیم داستان خود را در دنیایی که آنها برای ما شکل داده‌اند بسازیم. “از لحاظ تاریخی، این مسیر Fallout بوده است. چندین بار دست به دست شده است، با تیم های خلاق مختلف. این موضوع آن را تازه و مرتبط نگه داشته است. ما بیهوده این را انتخاب کرده ایم. ما افتادن.”

مجموعه تلویزیونی Fallout در 11 آوریل در پرایم ویدیو عرضه می شود. در مورد Fallout 5، بعد از The Elder Scrolls VI عرضه می‌شود، بنابراین احتمالاً سال‌های زیادی در اینجا نخواهد بود. عنوان بعدی که هاوارد با آن درگیر است ایندیانا جونز و دایره بزرگ است که امسال منتشر می شود. هوارد تهیه کننده اجرایی عنوان از استودیو Wolfenstein Machine Games است.

بخوانید  بازی Last Sentinel اثر جدید سازندگان سابق GTA معرفی شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر