گلن شوفیلد خالق فضای مرده مشتاقانه منتظر است تا به زودی جزئیات پروژه “جدید و هیجان انگیز” خود را به اشتراک بگذارد.



سازنده Dead Space The Callisto Protocol، گلن شوفیلد، سخت در حال کار بر روی چیز جدیدی است، زیرا پس از استراحت، توسعه‌دهنده بازی به‌روزرسانی‌ای را در مورد پروژه بعدی خود در X/Twitter منتشر کرد و قصد دارد در سال جدید جزئیات مربوط به آن را به اشتراک بگذارد.

آخرین پروژه شوفیلد، پروتکل کالیستو بود، بازگشتی به ترسناک علمی تخیلی که پس از انتشار با استقبال ضعیف منتقدان مواجه شد. این بازی که در Striking Distance توسعه داده شد – جایی که Schofield به عنوان یکی از بنیانگذاران و مدیر عامل استودیو خدمت می کرد – پس از انتشار چندین به روز رسانی قابل توجه دریافت کرد، اما شرکت مادر Krafton همچنان بیش از 30 کارمند خود را در ماه اوت اخراج کرد. اسکوفیلد نیز استودیو را ترک کرد، اما در بیانیه‌ای تایید کرد که جدایی او برای مدتی برنامه‌ریزی شده بود تا استیو پاپوتسیس، مدیرعامل جدید، انتقال را تا حد امکان راحت انجام دهد.

“ایجاد استودیو Striking Distance یک سفر باورنکردنی بوده است و من به آنچه با The Callisto Protocol، بازی نزدیک به قلب من، انجام دادیم، بسیار افتخار می کنم. در حالی که دنبال کردن یک ماجراجویی جدید هیجان انگیز است، ترک SDS تلخ است. اما می دانم که اسکافیلد در آن زمان گفت: استودیو در دستان عالی است.

بخوانید  پلی استیشن 5، پرفروش‌ترین کنسول ماه سپتامبر در کشور انگلستان

اسکوفیلد تنها بازی‌ساز برجسته‌ای نیست که راه خود را از استودیویی که خودش بنیانگذارش بود جدا کرد، زیرا هیدکی کامیا اوایل سال جاری پلاتینیوم گیمز را ترک کرد. تعهدات قراردادی، کامیا را در یک وقفه یک ساله از ساخت بازی های ویدیویی قرار می دهد، اما این طراح کهنه کار می گوید که زمانی که در نهایت به صنعت بازگردد، “ایده روشنی” برای پروژه بعدی خود در ذهن دارد. اگر بتواند حمایت و بودجه پیدا کند، بازی بعدی او بازی‌ای خواهد بود که فقط خودش می‌تواند آن را انجام دهد.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهم درآمدی دریافت کند.



تحریریه مجله بازی یک گیمر