اولین پوستر از فصل دوم انیمه Hell's Paradise منتشر شد


استودیو مپا به تازگی اولین پوستر فصل دوم انیمه Hell's Paradise را منتشر کرده است و یک صداپیشه دیگر نیز به این انیمه اضافه شده است.

مقاله مرتبط:

  • معرفی انیمه Hell's Paradise 2023 (Hell's Paradise: Jigokuraku)

فصل دوم در جولای امسال ساخته شد Hell's Paradise: انیمه Jigokuraku تایید شد. حالا طبق آخرین اخبار سینما و تلویزیون، اطلاعات جدیدی از فصل آینده انیمه Hellish Paradise منتشر شد. در جریان جامپ فستا 2024، استودیو Mapa اولین پوستر از فصل دوم انیمه Hell's Paradise را منتشر کرد که در آن شاهد بازگشت گابیمارو هستیم که از قدرت های مرگبار خود استفاده می کند. فصل دوم انیمه Hell's Paradise قرار است در سال 2024 به نمایش درآید و پیش از آن می توانید این پوستر را در زیر مشاهده کنید:

اولین پوستر از فصل دوم انیمه Hell's Paradise

استودیو Mapa همچنین اعلام کرد که ریوتا سوزوکی به جمع بازیگران فصل دوم انیمه Hell's Paradise اضافه شده است. سوزوکی قرار است در فصل دوم این انیمه صدای Yamada Asaemon Shogen را بازی کند که در فصل اول نیز حضور کوتاهی داشته است. استودیو Mapa، خالق انیمه‌های فصل چهارم Attack On Titan، انیمه Jujutsu Kaisen، انیمه فصل دوم Vinland Saga و انیمیشن Man Chainsaw، تولید انیمه Hell's Paradise: Jigokuraku را بر عهده دارد. فصل دوم این انیمه .

مانگا Hell's Paradise: Jigokuraku داستان گابیمارو را دنبال می کند که زمانی یکی از قوی ترین نینجاها بود، اما اکنون این حرفه را رها کرده و قوانین دهکده خود را زیر پا گذاشته است. او پس از دستگیری گفت که دیگر چیزی برای زندگی ندارد. اما به دلیل سطح فوق بشری که در طی آموزش های مختلف به دست آورد، ناخواسته از اعدام های متعدد و گردن زدن جان سالم به در برد تا اینکه به آتش کشیده شد.

بخوانید  نقد فیلم فانتزی آمریکایی یک کمدی سیاسی طنز

سپس جلاد ساگیری آسیمون به گابیمارو می گوید که وابستگی زیادی به عمر طولانی دارد و برای این منظور به او ماموریت می دهد و این ماموریت یافتن اکسیر جاودانگی است. چیاکی کوبایاشی در نقش گابیمارو، یومیری هاناموری در نقش یامادا آسیمون ساگیری، ری تاکاهاشی، ریوهی کیمورا، کنشو اونو، تتسو اینادا، چیکاهیرو کوبایاشی، اوی ایچیکاوا و یوسوکه کوبایاشی از جمله صداپیشگان انیمه Hell's Jigokurakue هستند:

تحریریه مجله بازی یک گیمر