گروه Embracer بازی های زیادی را لغو کرده است


Embriser تایید کرد که 29 پروژه اعلام نشده را در نیمه دوم سال گذشته لغو کرده است.

Embriser Group در ژوئن 2023 اعلام کرد که در حال اجرای طرح تجدید ساختار سازمانی است که مستلزم تعطیلی چندین استودیو و لغو پروژه ها است. به گفته امبریزر، در سه ماهه اول سال مالی گذشته منتهی به ژوئن 2023، این شرکت 153 پروژه اعلام نشده در استودیوهای داخلی و شرکای خارجی در دست تولید داشت که در سه ماهه دوم به 138 پروژه و در سه ماهه سوم به 124 پروژه کاهش یافت. شماره رسید سه ماهه علاوه بر این، Embriser Group 29 مسابقه اعلام نشده را در نیمه دوم سال 2023 لغو کرد.

این تغییر ساختار منجر به اخراج بیش از 1387 کارمند، که تقریباً 8 درصد از کل نیروی کار جهانی امبریزر را تشکیل می‌دهند، طی دوره 6 ماهه منتهی به دسامبر 2023. با جزئیات بیشتر، در این دوره، 871 بازی‌ساز داخلی، 252 کارمند اداری و 264 بازی ساز خارجی شغل خود را از دست دادند. امبریزر در آذرماه گذشته تعداد استودیوهای بازی سازی خود را به 132 و شرکای خارجی خود را به 50 استودیو کاهش داد که در مقایسه با آمار 6 ماه قبل، می توان گفت در این مدت 7 استودیو داخلی و 9 استودیو خارجی از امبریزر خارج شده اند. چرخه کاری

آدام جنسن در Deus Ex: Human Revolution

در همین راستا، لارس وینگفورز، مدیرعامل امریسر، امروز در جریان کنفرانس خود اعلام کرد که طرح تجدید ساختار سازمانی این شرکت وارد فاز نهایی شده و احتمال تعطیلی استودیو، اخراج کارکنان و لغو سایر پروژه ها وجود دارد. ; زیرا شرکت همچنان می خواهد دارایی های بیشتری را بفروشد.

بخوانید  پخش اولین تریلر گیم‌پلی بازی NBA 2K23

مدیر عامل شرکت افزود: به عنوان بخشی از طرح تجدید ساختار، Embrisor هنوز چندین واگذاری ساختاریافته بزرگتر را در دست اجرا دارد که می تواند ترازنامه ما را تقویت کند و از کاهش ارزش سرمایه جلوگیری کند. این فرآیندها در مراحل پایانی خود هستند. باید به این نکته اشاره کنم که ممکن است برخی مجموعه ها قبل از اعلام واگذاری جدید شروع به بازسازی ساختار خود کنند.»

Embracer از زمان اجرای طرح بازسازی خود، استودیوهای بزرگی از جمله Valition خالق سری Saints Row و Free Radical Design توسعه دهنده TimeSplitters را تعطیل کرده است. همچنین گزارش هایی مبنی بر تمایل این شرکت به فروش Gearbox خالق سری Borderlands منتشر شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر