وودو به زودی در خانه تبدیل به فاندانگو می شود



Vudu از آغاز خود به عنوان جعبه ای که برای خرید فیلم استفاده می شود، راه درازی را پیموده است، و تبدیل به یک سرویس پخش و خزانه دیجیتال برای فیلم ها شده است. این محصول توسط Fandango Media در سال 2020 خریداری شد و به نظر می رسد که در حال تغییر نام تجاری دیگری است.

این شرکت امروز اعلام کرد که نام آن به Fandango At Home تغییر خواهد کرد، اما مشترکین نگران نباشند زیرا کتابخانه های دیجیتال و خرید آنها منتقل می شود، که همیشه با این نوع ادغام اتفاق نمی افتد. مشترکین ایمیلی دریافت کردند که به آنها اطمینان می داد که این تغییر “تجربه پخش جریانی شما یا کتابخانه شما را که در آن قرار دارد تحت تاثیر قرار نمی دهد.”

Fandango سرویس دیگری به نام FandangoNOW داشت که بسته شد و Vudu جایگزین آن شد، که در آن زمان کتابخانه‌های دیجیتالی را نیز حفظ می‌کرد. تقریباً سه سال پیش بود. هیچ صحبتی در مورد جدول زمانی برای ادغام واقعی وجود ندارد، اما ممکن است در ماه های آینده اتفاق بیفتد.

Fandango Media همچنین پس از خرید از تایم وارنر و مالکیت Flixster، مالک Rotten Tomatoes است، قبل از اینکه آن و UltraViolet را در سال 2019 ببندد.

بخوانید  راهنمای خرید کیبورد گیمینگ با بودجه های مختلف