ارائه بازی Red Glare; جنگ جهانی به سبک تاکتیکی


Red Glare یک تجربه به سبک تاکتیکی یک نفره است که بازیکنان را به جنگ جهانی دوم می برد.

بازی های سبک تاکتیکی همیشه طرفداران خود را داشته اند. از روزهایی که طرفداران این سبک ساعت ها در بازی هایی مانند Commando غوطه ور بودند تا همین اواخر که استودیو درهای خود را بسته بود، Miami Games با بازی هایی مانند Desperados 3 یا Shodo Gambit جان تازه ای به این سبک دمیده است. با این حال نمی توان منکر این واقعیت شد که معمولا بازی های کمی در این سبک ساخته می شوند و به همین دلیل به سراغ معرفی بازی Red Glare که اخیرا منتشر شده است رفتیم و علاقه مندان به آثار تاکتیکی باید نگاهی به آن بیندازند. او

Red Glare توسط استودیو BT ساخته شده است که با توجه به توضیحات در صفحه استیم بازی، در واقع تمام مراحل ساخت بازی توسط یک نفر انجام شده است. سازنده بازی ادعا می کند که مجذوب آثار تاکتیکی کلاسیک است و البته با تجربه Red Glare متوجه خواهید شد که او واقعا درک خوبی از این سبک و مکانیزم هایی دارد که می تواند آن را جذاب کند.

صحنه سرسبز بازی Red Glare

اتفاقات بازی Red Glare در طول جنگ جهانی دوم رخ می دهد. اما خبری از جبهه های معروف و معروف این نبرد نیست که بارها در بازی های مختلف با آن ها جنگیده ایم و در عوض Red Glare بازیکنان را در نقش یک گروه حرفه ای از سربازان آمریکایی در مناطق مختلف آمریکای جنوبی می فرستد تا مانع از بروز یک پروژه مخفی و گرفتن نازی ها. پروژه ای که در صورت اجرا می تواند عواقب فاجعه باری برای دشمنان نازی ها داشته باشد و قدرت زیادی به آلمان ها بدهد.

بخوانید  MLB The Show 24 اولین بازیکن زن را معرفی می کند

همانند بسیاری از بازی های تاکتیکی، در Red Glare نیز داستان بیشتر بهانه ای برای طراحی ماموریت ها و مراحل بازی است، اما بار دیگر سازنده اهمیت زیادی به آن داده و طی 6 مرحله مختلف که هر کدام در محیطی با اتمسفر متفاوت، جزئیات داستانی قابل قبول ارائه می دهد که انگیزه کافی برای ادامه بازی و کشف سرنوشت ماموریت های شخصیت های آن دارد.

صحبت از شخصیت ها شد، لازم به ذکر است که در Red Glare شاهد حضور پنج شخصیت مختلف هستیم که هر کدام مانند سری کماندویی مهارت های خاص خود را دارند. یکی از شخصیت ها، مانند کلاه سبز معروف، یک سرباز همه کاره است و کارهایی مانند پرتاب چاقو را انجام می دهد، و شخصیت های دیگر بسته به ماموریت و چه چیزی به عنوان یک تک تیرانداز، پزشک، متخصص مواد منفجره و متخصص در مخفی کاری، جزئی از تیم شما هستند. باید انجام شود. می توانید از مهارت های آنها بهره مند شوید.

مرحله زمستانی بازی Red Glare

اما نقطه قوت اصلی Red Glare در طراحی صحنه آن نهفته است. اینجاست که نشان می دهد سازنده بازی درک بسیار خوبی از سبک تاکتیکی دارد و ایده های جالبی را در طراحی مراحل بازی پیاده کرده است.هر یک از مراحل اصلی بازی دارای نقشه بزرگ و وسیعی است که چندین هدف اصلی برای آن در نظر گرفته شده است. و چندین هدف فرعی در نظر گرفته شد. از قرارگیری صحیح دشمنان گرفته تا توانایی هایی که در اختیار سربازان شما قرار می گیرد، همه آنها با دقت طراحی شده اند تا به شما اجازه انجام کاری را که می خواهید بدون هیچ گونه اشکال یا مانعی از انجام بازی بازدارند. سطح چالش ها و درجه سختی بازی به گونه ای طراحی شده است که بازیکنان نسبتاً تازه وارد در سبک تاکتیکی می توانند از Red Glare و بازیکنان حرفه ای تری که به دنبال یک چالش واقعی هستند لذت ببرند.

بخوانید  معرفی سریال سلام فردا! (درود بر فردا!)

یکی از نکات جالب Red Glare تاثیر روز، شب و شرایط جوی در بازی است. به عنوان مثال دشمنان در شب دید کمتری دارند و البته برخی از آنها مجهز به سلاح تک تیرانداز یا چراغ قوه هستند که حتی در شب هم از شر آنها در امان نخواهید بود! علاوه بر این شرایط آب و هوایی نیز روی گیم پلی بازی تاثیر می گذارد و مثلا در هنگام بارندگی صدای شلیک گلوله کمتر شنیده می شود و می توانید از این موضوع به نفع خود استفاده کنید. جزئیات کوچک زیادی از این دست در بازی وجود دارد و مثلاً اگر دشمنان را با اسلحه بکشید و خون آنها روی زمین بریزد، حتی اگر اجساد آنها را پنهان کنید، دشمنان مشکوک شده و شروع به نگاه کردن به اطراف می کنند. .

صحنه شب خیره کننده قرمز

علاوه بر داستان و ماموریت های اصلی بازی، شاهد مراحل بیشتری نیز در قالب چالش ها هستیم که سازنده بازی اعلام کرده به مرور زمان به تعداد آنها اضافه خواهد شد و اگر از تجربه بازی لذت می برید، می توانید از بیشتر استفاده کنید. از محتوای آن در آینده .

در کل اگرچه Red Glare ممکن است از نظر بصری چندان بازی زیبایی نباشد، اما طراحی سطح آن بسیار خوب انجام شده است و سازنده بازی با شناخت کافی از سبک تاکتیکی، مکانیک آن را به گونه ای طراحی کرده است که می توان از تجربه کلی آن راضی بود. بنابراین، اگر از طرفداران ژانر تاکتیکی هستید، پیشنهاد می کنم به Red Glare فرصت دهید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر