معرفی سریال سلام فردا! (درود بر فردا!)

کلویی گریس مورتز با چهره ای خون آلود و زخمی در سریال The Peripheral

سریال راه حلقه

خلاصه داستان: مجموعه آکادمی آمبرلا حول خانواده ای عجیب می چرخد ​​که هر یک از فرزندان این خانواده دارای یک قدرت ماوراء طبیعی هستند. هر یک از این خواهر و برادرها تحت مراقبت قرار گرفتند و در بزرگسالی به یک سری ابرقهرمان تبدیل شدند. اگرچه آنها چندان همدیگر را دوست ندارند، اما دوباره با هم متحد می شوند تا راز مرگ پدرشان را کشف کنند. اما به همین ترتیب با خطرات و تهدیدات مختلفی روبرو می شوند که ماجراجویی های متفاوتی را برایشان رقم می زند.

ماشین پرنده در حال حرکت در سریال سلام فردا

جک بیلینگز با پسر کوچکش در یک رستوران Hello Tomorrow

سریال جدایی

  • بازیگران: آدام اسکات، زک چری و بریت لاور
  • سال انتشار: 2022
  • جنسیت: درام، دیستوپیایی، معمایی، ترسناک روانشناختی و علمی تخیلی

البته بعضی چیزها همیشه یکسان است. پول همیشه سبز و جمع شدنی است و عامل اصلی مشکلات و سردردهای مردم است. با این حال ثروتمندان ثروتمندتر می شوند و گروهی از مردم رویای زندگی شیرین تر، بهتر و پر زرق و برق تر را به انسان های دیگر می فروشند. خود جک، مانند همکارانش در این شرکت غول پیکر، زندگی چشمگیر و جذابی ندارد. اما این دروغ را آنقدر با خودش تکرار می کند که کم کم به این باور رسیده که تنها زندگی نمی کند و زندگی هیجان انگیزی دارد. بنابراین او می تواند با اشتیاق بیشتری خانه های روی ماه را به فقرا بفروشد. از سوی دیگر، شخصیت «ادی» یک قمارباز بدشانس است که معتقد است «ناامیدی بزرگترین دارایی یک فروشنده است».

سریال سلام فردا! داستان کاملا متفاوت است و جنبه جدیدی از ماجراهای علمی تخیلی را به ما نشان می دهد. جک بیلینگز (با بازی بیلی کروداپ) یک فروشنده املاک و مستغلات دوره گرد است که دوست دارد گزینه هایی به شما بدهد. با توجه به گزینه هایی که جک به افراد مختلف می دهد، آنها می توانند ماه یا حداقل بخشی از آن را داشته باشند. بدون نیاز به پیش پرداخت و پرداخت بیش از 150 دلار در ماه؛ با تشکر از شرکت املاک و مستغلات Brightside در این ماه. اما مشکل این است که شما نباید خیلی دقیق به چاپ دقیق قرارداد نگاه کنید زیرا ممکن است نظر شما را تغییر دهد.

حالا آیا او واقعاً فرصت زندگی بهتر را می فروشد یا فقط برای یک سری شوخی برنامه ریزی می کند؟ نکته قابل توجه در مورد شخصیت جک این نیست که چقدر خوب و مشتاقانه رویای آسمان آبی را به مشتریان زمینی خود می فروشد. اینقدر به خودش اعتقاد دارد. سریال سلام فردا! این کهکشان دروغ و فریب شخصی و حرفه‌ای را می‌پیچاند و به تصویر می‌کشد که توسط جک و اطرافیانش اختراع شده است. نشان دهید که دروغ هایی که همه به خودشان می گویند قوی ترین و مهم ترین دروغ ها هستند.

اعضای آکادمی چتر در قسمت اول The Umbrella Academy

سریال آکادمی چتر

“ماه متعلق به همه است” و “بهترین چیزها در زندگی رایگان است”؛ استفاده از این عبارات در سال 1927 بسیار آسان بود و هیچ کس در اشتباه بودن آنها شک نداشت. قبل از اینکه کسی بخواهد پرچم خود را بر روی ماه به اهتزاز درآورد. تولید سلام فردا! (سلام فردا!) در ماه مه 2021 از طریق سرویس استریم Apple TV Plus شروع شد و بلافاصله بیلی کروداپ به عنوان بازیگر اصلی به تیم پیوست. با گذشت زمان هنرمندان دیگری مانند هنک آزاریا، هانیفا وود، آلیسون پیل، نیکلاس پودنی و دیگران به بازیگران پیوستند. این سریال که ژانری کمدی، درام و علمی تخیلی دارد، آنطور که انتظار می رفت مورد استقبال منتقدان قرار نگرفت.

بیلی کروداپ در نقش جک بیلینگز در Hello Tomorrow

یکی از نکات جالب این سریال ترکیب فضا و عناصر قدیمی و رترو با عناصر آینده است. یعنی در این سریال شما یک پوشش قدیمی را در بازیگران می بینید، تلفن همراه یا کامپیوتر وجود ندارد، اما ماشین های پرنده، ربات های بسیار پیشرفته یا فناوری صدا به متن به راحتی وجود دارد. در همان سکانس‌های اول، تصور می‌کنید که قرار است داستان را در دنیای آینده ببینید، اما ناگهان سردرگمی جالبی پیدا می‌کنید و می‌توانید به این فکر کنید که دقیقاً چه خبر است؟ داستان کی گفته می شود؟ جذابیت بصری این مجموعه به جایی می رسد که متوجه توجه زیاد به جزئیات و شباهت های فراوان به دوران دهه 1950 می شوید.

سری آکادمی چتر

  • بازیگران: الیوت پیج، تام هاپر و رابرت شیهان
  • سال انتشار: 2019 تا 2023
  • جنسیت: اکشن، ماجراجویی و کمدی

خلاصه داستان: داستان این سریال نزدیک به یک دهه آینده است. تقریباً در این زمان، یک فناوری جدید ظهور کرد که جامعه را به روش های ظریف تغییر داد. یک گیمر واقعیت مجازی ارتباطی با یک واقعیت جایگزین پیدا کرده است که می تواند او را به آینده ای تاریک برساند.


آدام اسکات با یک کامپیوتر شرکتی در Severance کار می کند

سریال جدایی

خلاصه داستان: صنایع لومن از فرآیند پزشکی جداسازی و جداسازی استفاده می کند. این رویکرد پزشکی، خاطرات غیرحرفه ای برخی از کارکنان این شرکت را از خاطرات حرفه ای آنها جدا می کند. در این بین فردی به نام مارک وجود دارد که تیمی از کارکنان این شرکت را مدیریت می کند. همه چیز خیلی خوب پیش می رود، تا زمانی که یک همکار مرموز در دنیای بیرون پیدا می شود. اتفاقی که کم کم راه را برای کشف حقیقت شغل و محیط کارشان باز می کند.


سری های جانبی

  • بازیگران: کلویی گریس مورتز، گری کار و جک رینور
  • سال انتشار: 2022
  • جنسیت: علمی تخیلی، ترسناک و درام

به سریال سلام فردا (سلام فردا!) از سرویس پخش جدید اپل تی وی پلاس خوش آمدید. جایی که هیچ چیز آنطور که به نظر می رسد یا انتظار می رود نیست!

هرب مردی بسیار مضطرب است که به زودی صاحب دو فرزند می شود. شرلی همکار دیگر آنهاست که به عنوان دست راست جک دیده می شود و شخصیت واقعی او را می بیند. اما او همچنین با ادی به همسرش خیانت می کند. جک برای اینکه دروغ‌هایش را برای فروش واحدها باورپذیرتر کند، به همه گفت که همسر و فرزندش در ماه زندگی می‌کنند، اما واقعیت چیز دیگری است. واقعیت این است که او چندین سال پیش همسر و نوه‌اش را به حال خود رها کرده بود. او اکنون در تلاش است تا با خانواده‌اش متحد شود و دوباره وارد زندگی آنها شود. البته باز هم با فریب و دروغ.


سریال های مشابه سریال سلام فردا

البته اینطور نیست که منتقدان از آن انتقاد کردند و چیزی را دوست نداشتند، بلکه میانگین امتیازهایی که به سریال سلام فردا دادند! ثبت شده، آن را در سطح متوسط ​​قرار می دهد. آنها فکر می کردند این سریال آنقدر زیبا و از نظر بصری چشمگیر است که اغلب توجه مخاطبان را از داستان گیج کننده و شخصیت های سطحی خود دور می کند. به طور کلی می توان گفت که فصل اول این سریال نتوانست آنطور که باید و شاید به پتانسیل واقعی خود عمل کند.

بخوانید  بازی Minecraft به پلی استیشن 5 می‌آید؟