تاریخ انتشار احتمالی بازی جدید Call of Duty مشخص شد


بر اساس گزارش های منتشر شده، بازی آینده Call of Duty احتمالاً دنباله ای بر سریال است این Black Ops است که در پاییز 1403 منتشر خواهد شد.

قبل از پادکست رسمی ایکس باکس که قرار است عصر امروز با تمرکز بر برنامه های آینده بخش بازی مایکروسافت برگزار شود، جلسه مجازی کارمندان این تیم در تاریخ 6 فوریه برگزار شد. سایت Inverse به نقل از منابع خود این موضوع را تایید کرد فیل اسپنسرمدیر بخش بازی های مایکروسافت و سارا بانددر این جلسه مدیر ایکس باکس نیز حضور داشت. ظاهرا اسپنسر در این جلسه اعلام کرد که نسخه جدید بازی های Call of Duty باید در اکتبر سال جاری (اکتبر یا نوامبر 1403) عرضه شود.

به نظر می رسد که فیل اسپنسر «سخت افزار نسل بعدی» ایکس باکس را تأیید کرده است. سارا باند یک بار دیگر درباره استراتژی چند دستگاهی مایکروسافت صحبت کرد زیرا “هر صفحه ای می تواند یک ایکس باکس باشد” و شاید اینجا جایی بود که اسپنسر به کارکنان خود اطمینان داد که هیچ برنامه ای برای توقف ساخت کنسول های ایکس باکس وجود ندارد.

درباره بازی بعدی از سری Call of Duty برای اولین بار برای سال 2022 شایعه شده است، همچنین به نظر می رسد که دنباله جدیدی از سری Black Ops توسط استودیو Tri-Arc در دست توسعه است که در جنگ خلیج فارس اتفاق خواهد افتاد. ظاهرا داستان کمپین بازی در درجه اول مبتنی بر ماموریت است. سیا و هدف آن کشف اطلاعات حساس در مورد این درگیری است.

تصویر هوش مصنوعی از جنگ خلیج فارس در بازی Call of Duty: Black Ops Gulf War

علاوه بر این، قبل از تام هندرسون Insider Gaming همچنین جزئیات بیشتری در مورد داستان Call of Duty 2024 بر اساس Call of Duty: Black Ops Gulf War به اشتراک گذاشت که یک کمپین کاملاً جهان باز را ارائه می دهد. اگرچه Call of Duty: Modern Warfare 3 سال گذشته شامل ماموریت ها و بخش زامبی بود که تا حدودی جهان باز بودند.

بخوانید  Save Up To 50% On Asus Gaming Gear At Amazon

اما هندرسون می گوید که کمپین Call of Duty: Black Ops Gulf War به جای استفاده از محتوای نسخه های قبلی، از ابتدا به عنوان یک جهان باز طراحی و ساخته شده است. علاوه بر این، ادعا شد که کمپین بازی، با وجود ساختار جهان باز، دارای ماموریت های خطی نیز خواهد بود. ما این را می گوییم راسل آدلر ماموریت سیا که نقش کلیدی در Call of Duty: Black Ops Cold War ایفا کرد در این کتاب بازخواهد گشت.

جالب اینجاست که هندرسون می‌گوید که سازندگان کمپین جهان باز Call of Duty: Black Ops Gulf War قصد ندارند یک آزمایش هم انجام دهند، اما نسخه‌های بعدی این سری احتمالاً تحت یک فرم جهان باز طراحی خواهند شد.

بازی Call of Duty: Black Ops Gulf War احتمالا برای پلتفرم های رایانه های شخصی، پلی استیشن 5 و ایکس باکس سری ایکس، ایکس باکس سری اس، پلی استیشن 4 و ایکس باکس وان منتشر خواهد شد.

در نهایت نظرات خود را در این مورد با یک گیمر و سایر کاربران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر