گرافیک Lord of the Rings: Gollum 4K RTX در تریلر گیم پلی جدید نمایش داده می شود

دانلود از آپارات

بازی Lord of the Rings: Gollum به تازگی مراحل ساخت خود را به پایان رسانده و Gold نام دارد. این بازی در تاریخ 25 می (4 ژوئن) برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس و اس، PS4 و ایکس باکس وان برنامه ریزی شده است. نسخه نینتندو سوییچ بازی نیز در دست ساخت است، اما هنوز تاریخ انتشار مشخصی ندارد.

تجربه بازی Lord of the Rings به عنوان یک شخصیت، گالوم در چند سال گذشته برای بسیاری از مخاطبان چیز جدیدی بود. حالا بعد از مدت ها انتظار، استودیو Daedalic سرانجام بازی اکشن ماجراجویی مخفی کاری The Lord of the Rings: Gollum را منتشر کرد رویکرد از این رو انویدیا نیز قبل از رسیدن به این ضرب الاجل از این فرصت استفاده کرد و با نمایش گرافیک گیم پلی بازی، برخی از ویژگی های خود را بر روی پلتفرم PC به نمایش گذاشت.

تریلر جدید بازی The Lord of the Rings: Gollum نگاهی به گرافیک چشم نواز بازی با پشتیبانی از ویژگی ها انویدیا دارای RTX و DLSS 3 در رایانه شخصی است.

بازی The Lord of the Rings: Gollum PC از فناوری های Nvidia DLSS 3 و RTX پشتیبانی می کند و در نتیجه انویدیا جنبه های مختلفی از گرافیک بازی را در این تریلر به نمایش گذاشته است. نمایش محیط بازی با وضوح 4K و حالت ردیابی پرتوی فعال به معنای بهبود قابل توجهی در رندر سایه ها، بازتاب ها و پرتوهای نور است.

بخوانید  پتنت جدید سونی تجربه بازی را آسان‌تر می‌کند