پتنت جدید سونی تجربه بازی را آسان‌تر می‌کند


پتنت جدید سونی به تلاش های این شرکت برای آسان کردن تجربه بازی های ویدیویی اشاره دارد.

پتنت جدید سونی نشان می دهد که این شرکت ژاپنی یک کنترلر DualSense جدید طراحی کرده است تا تجربه بازی را تا حد امکان برای همه انواع گیمرها ساده کند. در سندی که اخیراً در دسترس قرار گرفته است، کنترلر DualSense، به جای پد لمسی، با صفحه نمایش لمسی و دکمه هایی نشان داده شده است که به سرعت روشن می شوند تا به بازیکن نشان دهند که برای رسیدن به هدف مورد نظر چه اقدامی انجام دهد.

این پتنت می تواند برای بسیاری از بازیکنان مفید باشد. برای مثال، به بازیکنان جوان و مبتدیان کمک می‌کند تا کنترل سریع‌تری یک بازی را یاد بگیرند و به‌عنوان راهنما، روشن می‌کند که کدام دکمه‌ها را برای انجام برخی فعالیت‌ها باید فشار دهند. البته لازم به ذکر است که این طرح تنها به عنوان پتنت محسوب می شود و هرگز نمی تواند وارد مرحله تولید و استفاده شود.

اوایل سال جاری، سونی پتنت جدیدی را با استفاده از یک سیستم حرارتی در کنترلر ثبت کرد. در ادامه ثبت اختراع دیگر این شرکت به استفاده از امواج رادیویی اشاره شده است. در گزارشی ادعا شد که این پتنت با استفاده از فناوری هوش مصنوعی پیش‌بینی‌کننده با قابلیت پیش‌بینی رویدادهای آینده در مقابل بازیکنان و ارائه انواع راهنمایی‌ها و توصیه‌های آموزشی برای آمادگی بیشتر مرتبط است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر
بخوانید  ست مک فارلین قبل از کراس اوور پیتر گریفین هیچ ایده ای برای فورتنایت نداشت