کنترلر سوئیچ فشرده Hori Split Pad 50% تخفیف برای Target Circle Week دارد.

Hori Split Pad Compact به عنوان بخشی از فروش هفته دایره Target با کمترین قیمت خود به فروش می رسد. تنها با 26 دلار، تقریباً 50 درصد از قیمت فهرست 50 دلاری کنترلر Nintendo Switch صرفه جویی می کنید. برای استفاده از این پیشنهاد، باید به صورت رایگان در Target Circle ثبت نام کنید. فقط مدل خاکستری روشن و زرد Split Pad Compact با این قیمت قابل خرید است، اگرچه می توانید چندین مدل دیگر Split Pad را با قیمت های تخفیفی از سایر خرده فروشان بزرگ از جمله آمازون تهیه کنید.

هوری اسپلیت پد فشرده
هوری اسپلیت پد فشرده

Split Pad Compact تکرار کوچکتری از دیگر کنترلرهای Split Pad Pro Hori است که دارای چیدمان دکمه ها و ویژگی های مشابهی است – مانند دو پدل عقب قابل برنامه ریزی و حالت توربو – اما طراحی کمتر حجیمی دارد. Split Pad Compact همچنین مانند نسخه Pro از rumble، ژیروسکوپ، IR و NFC پشتیبانی نمی کند، بنابراین یک جایگزین جامع Joy-Con نیست، اما همچنان یکی از انتخاب های مورد علاقه ما برای اجرای بازی های Switch در حالت قابل حمل است.

آیا به Split Pad Compact علاقه دارید اما کمی سبک تر می خواهید؟ نسخه پوکمون شامل Pikachu و Mimikyu با قیمت 41.79 دلار در آمازون (60 دلار) در دسترس است. از طرف دیگر، می توانید نسخه Gengar را با قیمت 53 دلار خریداری کنید. در همین حال، گیمرهای قدیمی می توانند نسخه Pac-Man را با قیمت 49 دلار دریافت کنند.

اگر فکر می کنید Split Pad Compact جالب به نظر می رسد، اما به یک مدل بزرگتر نیاز دارید، Split Pad Pro تنها با قیمت 40 دلار در Best Buy به فروش می رسد. طرفداران پوکمون می توانند نسخه مشکی و طلایی Split Pad Pro با تم Pikachu را با قیمت 55 دلار دریافت کنند. اگرچه در فروش نیست، اما طرفداران Zelda ممکن است به Split Pad Pro با تم Tears of the Kingdom علاقه مند شوند. حتی یک کیف حمل با تم زلدا نیز وجود دارد که به طور خاص برای این Split Pad Pro طراحی شده است که اکنون برای پیش‌سفارش در دسترس است.

بخوانید  مشخصات سیستم مورد نیاز بازی Saints Row

تعداد زیادی کنترلر در هفته حلقه هدف به فروش می رسد. گیمرهای Xbox و PC باید خلاصه بهترین معاملات رسمی کنترلر Xbox را در زیر بررسی کنند. گیمرهای پلی استیشن (و رایانه های شخصی) می توانند از بهترین پیشنهادی که تاکنون در Victrix Pro BFG، کنترلر شخص ثالث مورد علاقه ما برای PS5 وجود دارد، بهره ببرند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر