اولین کلیپ Kingdom of the Planet of the Apes شخصیت های اصلی را معرفی می کند

زمان سزار قرن ها به گذشته در دنباله آینده، پادشاهی سیاره میمون ها می رود. اگرچه سزار از بین رفته است، اما میراث او به عنوان قهرمان میمون فرنچایز از طریق شخصیت اصلی جدید، نوآ (اوون تیگ) زنده می ماند. شاید به همین دلیل است که اولین کلیپ Kingdom of the Planet of the Apes یک سه نفر اصلی جدید شامل نوآ، یک اورانگوتان به نام راکا (پیتر میکون) و یک دختر انسانی به نام Mae با بازی فریا آلن از The Witcher ایجاد می کند.

با قضاوت از روی کلیپ، به نظر می رسد راکا بیش از نوآ تجربه با انسان ها دارد. به نظر می رسد پویایی آن ها بازتاب سزار و موریس از سه گانه قبلی است. و از آنجایی که مای نمی‌تواند نام واقعی خود را بیان کند، راکا تصمیم می‌گیرد او را نوا صدا کند، که ظاهراً یک سنت مبتنی بر دختری است که به سزار و میمون‌هایش در جنگ برای سیاره میمون‌ها کمک کرد، و همچنین اشاره به قهرمان انسانی فیلم اصلی 1968.

در حالی که این کلیپ روشن نمی کند که چه چیزی این سه نفر نامحتمل را گرد هم آورده است، تریلرهای قبلی نشان داده اند که آنها یک دشمن مشترک دارند: پروکسیموس سزار (کوین دوراند)، میمونی که آموزه های سزار را با به بردگی گرفتن میمون ها و انسان ها منحرف کرده است. به عنوان بخشی از تلاش جنون آمیز او برای بازیابی سلاح ها و فناوری از دست رفته بشریت.

بلیت‌های بازی Kingdom of the Planet of the Apes در حال حاضر فروخته شده است و فیلم در روز جمعه 10 می اکران خواهد شد.

بخوانید  بسته الحاقی جدید Path of Exile معرفی شد

تحریریه مجله بازی یک گیمر