بسته الحاقی جدید Path of Exile معرفی شد

تیم توسعه Path of Exile با انتشار یک تریلر از بسته الحاقی Necropolis رونمایی کرد.

استودیو Grinding Gear Games بسته الحاقی Necropolis و Challenge League of Path of Exile را با تریلر جدیدی ارائه کرده است. طبق تریلر منتشر شده، این بسته الحاقی برای رایانه های شخصی، پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس وان و سری ایکس باکس در دسترس خواهد بود. Xbox Series S قرار گرفته است.

داستان Necropolis Expansion Pack زمانی شروع می شود که بازیکن با شخصیتی مرموز به نام Undertake Arimor آشنا می شود. این شخصیت باید به بازیکن کمک کند تا روح های Wraeclast را شکار کند و از آنها برای رسیدن به اهداف خود استفاده کند. او برای موفقیت در این ماموریت فانوس آریمور را به بازیکن می دهد تا بتواند ارواح مختلف را شناسایی کند و با کمک آنها انواع هیولاها را تسخیر کند.

علاوه بر این، بازیکن می تواند با دفن بقایای هر روح و انجام مراسم جن گیری آیتم های مختلفی به دست آورد. حتی می توان اعضای امپراتوری جاودانه را برای به دست آوردن آیتم های منحصر به فرد اعدام کرد. تیم سازنده در حال اضافه کردن 14 آیتم منحصر به فرد جدید به بازی است که پنج مورد از آنها در لیگ Necropolis خواهد بود.

سایر محتویات جدید در بسته الحاقی آینده شامل نقشه های سطح 17 است که هر کدام دارای جوایز ارزشمند، نبردهای رئیس منحصر به فرد و دشمنان ماقبل آخر هستند. بازیکنان می توانند تا دو درخت مهارت غیرفعال اطلس اضافی را به دست آورند و از مهارت های هر کدام بدون وقفه استفاده کنند. علاوه بر این، انواع الماس های جهش یافته جدید برای استفاده وجود خواهد داشت.

بخوانید  PS5 Slim Spider-Man 2 Bundle Deal Is Still Available, But Only At Amazon And Best Buy

بازی Grinding Gear این محتوای جدید را در اختیار بازیکنان Path of Exile قرار می‌دهد تا آنها را تا انتشار نسخه بتا دوم که تا اواخر سال جاری به تعویق افتاده است، ادامه دهند.

از آپارات دانلود کنید

تحریریه مجله بازی یک گیمر