پوستر جدید فیلم Furiosa، Anya Taylor-Joy در مقابل کریس همسورث

کمپانی برادران وارنر پوستر جدیدی از فیلم Furiosa: A Mad Max Saga با بازی Anya Taylor-Joy و Chris Hemsworth منتشر کرده است.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون تریلر جدیدی از فیلم Furiosa: A Mad Max Saga منتشر شد. امروز برادران وارنر پوستر جدیدی از Furiosa منتشر کرد که آنیا تیلور جوی را در نقش امپراتور فوریوسا و کریس همسورث در نقش Warlord Dementos نشان می دهد که ظاهرش یادآور فیلم Mad Max: Fury Road است. پوستر جذاب:

آنیا تیلور جوی و کریس همسورث در پوستر جدید Furiosa: A Mad Max Saga

آنیا تیلور جوی در نقش امپراطور Furiosa و کریس همسورث در نقش جنگ سالار Dementus، ناتان جونز مانند ریکتوس ارکتوس، آنگوس سمپسون در نقش مکانیک آلی، کوادن بیلزهیوم خوش شانس علا براون، تام برک و دانیل وبر آنها از جمله بازیگرانی هستند که در Furiosa: A Mad Max Saga نقش آفرینی کرده اند. جورج میلر او مسئولیت کارگردانی فیلم و نویسندگی قسمت جدید مکس دیوانه را بر عهده داشت نیکو لاتوریس او در نوشتن فیلمنامه این فیلم به او کمک کرد.

Furiosa: A Mad Max Saga که پس از سقوط جهان و فروپاشی اجتماعی اتفاق می افتد، ماجراهای مرد جوانی به نام Furiosa را دنبال می کند که از منطقه سبز ربوده می شود و به دست گروه بزرگی از دوچرخه سواران یاغی به رهبری Warlord می افتد. جنون ها آنها به دنیای Wasteland می روند و با قلعه ای مواجه می شوند که توسط ایمورتان جو اداره می شود. در حالی که دو ظالم برای تسلط مبارزه می کنند، Furiosa باید بر مشکلات زیادی غلبه کند تا راهی برای بازگشت به خانه پیدا کند.

بخوانید  بررسی اجمالی کتاب فیلمنامه نویس رازهای نویسندگان بزرگ + لینک خرید

Furiosa: A Mad Max Saga برای اکران در ۲۴ می برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر