کنترلرهای PS5 همچنان برای Cyber ​​Monday به فروش می رسد

صحبت از انحصاری های پلی استیشن 5 شد، تعدادی از آنها با بهترین قیمت جمعه سیاه به فروش می رسند. در زیر ما لیستی از برخی از موارد انحصاری را قرار داده ایم که قبل از فروختن آنها قطعا ارزش خرید دارند. اما مطمئن شوید که خلاصه ما از بهترین معاملات PlayStation Cyber ​​دوشنبه را برای همه معاملات برجسته بررسی کنید.

یکی از معاملات برتر جمعه سیاه پلی استیشن همچنان در Cyber ​​Monday در دسترس است. به عنوان بخشی از پیشنهادات رسمی پلی استیشن، می توانید فقط با 50 دلار یک کنترلر DualSense را گیر بیاورید در خرده فروشان بزرگ تمام رنگ های DualSense در این تبلیغات گنجانده شده است، بنابراین می توانید بین 20 تا 25 دلار صرفه جویی کنید. پیوندهای زیر شما را به فهرست DualSense در خرده‌فروشی دلخواهتان می‌برد تا بتوانید خرید خود را انجام دهید. توجه داشته باشید: معاملات کنترلر DualSense پس از امروز، 28 نوامبر منقضی می شود.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تخفیف در DualSense بسیار نادر است، و این بهترین قیمتی است که از زمان عرضه پلی استیشن 5 در سال 2020 به یاد می آوریم. کنترلر DualSense قطعا بهترین کنترلری است که پلی استیشن از نقطه نظر فنی ایجاد کرده است. ویژگی‌های منحصربه‌فردی مانند بازخورد لمسی، محرک‌های تطبیقی ​​و بلندگوهای داخلی به بسیاری از بازی‌ها، از جمله کتابخانه رو به رشد انحصاری‌های انحصاری پلی‌استیشن 5، غوطه‌ور می‌شوند.

بخوانید  احتمال معرفی بازی The Sims 5 در ماه آینده

لطفا توجه داشته باشید که این بازی ها در آمازون موجود می شوند و به اتمام می رسند. جمع‌بندی سایبر دوشنبه PS5 ما دارای اطلاعیه‌های بیشتری است که از سایر خرده‌فروشان در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر