معامله سایبر دوشنبه: کنترلرهای ایکس باکس تخفیف های عمیق دریافت می کنند

برای کنترل‌کننده‌های کلاسیک بی‌سیم Xbox، نسخه استاندارد کربن بلک را در کنار چندین نوع رنگی آن در زیر فهرست کرده‌ایم. اینها شامل رنگ قرمز پالس بسیار روشن، روبات سفید براق و ولت الکتریکی چشم نواز است، در حالی که نسخه های جدیدتر و پیچیده تر نیز در زیر آمده است. مدل‌های Lunar Shift و Mineral Camo کمی بیشتر قیمت دارند، اما پوششی را ارائه می‌دهند که از هر چیزی که به کنسول شما متصل است متمایز است.

تجسم فعلی کنترلرهای بی‌سیم ایکس‌باکس تا حد زیادی بهترین در تاریخ این برند کنسول است. این کنترل‌کننده‌ها با داشتن شکل بسیار ارگونومیک و لمس‌های کوچک فراوان که طراحی ارگونومیک آن‌ها را بهبود می‌بخشد، بادوام هستند، به‌طور اطمینان‌بخشی راحت هستند و می‌توانند به راحتی قبل از نیاز به استراحت و شارژ مجدد، در یک جلسه بازی ماراتن دوام بیاورند.

برای Cyber ​​Monday، کنترلرهای Xbox شخص اول و شخص ثالث تخفیف داده شده اند و به شما امکان می دهند آنها را با قیمت های عالی خریداری کنید. نه تنها برای بازی های Xbox One و Xbox Series X|S ایده آل است، بلکه می توانید از همه این کنترلرها در رایانه شخصی نیز استفاده کنید.

کنترلر Xbox Elite Series 2، پریمیوم ترین پیشنهاد با اجزای پیشرفته، نیز در حال حاضر به فروش می رسد، با برخی از خرده فروشان حتی یک بازی رایگان برای شیرین کردن این معامله. علاوه بر Elite Series 2، چند کنترلر شخص ثالث ممتاز دیگر نیز وجود دارد که با تخفیف‌های عمیق قابل خرید هستند.

بخوانید  سیستم مورد نیاز بازی The Day Before

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.