کارگردان Deadpool نقشه های نهایی فیلم Bordlands را تکمیل می کند

نظر شما در مورد کاربران یک گیمر در مورد آخرین اخبار سینما و تلویزیون چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

فیلم Terminator: Dark Fate و ساخت دو اقتباس سینمایی محبوب از Sonic the Hedgehog از دیگر آثار حرفه ای میلر است. هنوز جزئیات بیشتری در مورد تاریخ اکران این فیلم اعلام نشده است، اما انتظار می رود لاینزگیت تا پایان سال 2023 سرانجام تاریخ انتشار این اقتباس از سری بازی Borderlands را اعلام کند.

فیلم Borderlands و بازیگران Lilith، Roland، Tiny Tina، Craig، Tennis و Claptrap در پشت صحنه

تیم میلر کار فیلمبرداری مجدد برخی از فیلم های اقتباسی فیلم Borderlands را بر عهده گرفته است.

بر اساس جزئیات منتشر شده، در این فیلم یک جنگجوی شورشی به نام لیلیث (کیت بلانشت) برای نجات سیاره پاندورا و کهکشان به همراه گروهی غیرعادی و متضاد از رفقا برای یافتن دختر گم شده اطلس، عازم سفری غیرمنتظره می شود.

ظاهرا همزمانی آغاز مراحل فیلمبرداری فیلم ترسناک جدید راث با عنوان شکرگزاری و تداخل این پروژه با فیلم Borderlands باعث شد تا از میلر بخواهد کارگردانی و فیلمبرداری قسمت های باقی مانده این فیلم را بر عهده بگیرد. البته، ددلاین می گوید که کاملاً دوستانه و صلح آمیز بود و هیچ ابهامی بین راث و هرکسی از استودیو سازنده فیلم وجود ندارد.

طبق گزارش منتشر شده توسط خبرگزاری ددلاین، الی راث به عنوان کارگردان اقتباس سینمایی از سری بازی Borderlands مسئولیت دو هفته آخر فیلمبرداری این پروژه را بر عهده داشتم. تیم میلرکارگردان معروف Deadpool رفته است.

کوین هارت به عنوان یک مزدور بازنشسته به نام رولاند، جییمی لی کورتیس به عنوان دکتر پاتریشیا تنس، کمربند سبز آریانا، فلورانس مانتینو، بنجامین بایرون دیویس و جک بلک آنها به عنوان Claptrap (ربات معروف و دوست داشتنی از سری بازی های Borderlands شرکت Gearbox) از دیگر بازیگران فیلم Borderlands هستند. ایوی آراد و اریک فیگ تهیه کنندگان این اثر ایلای روث و کریگ مازن Lionsgate و 2K Games نویسندگان این اقتباس سینمایی هستند.

بخوانید  تام هیدلستون به فینال فصل دوم Loki می پردازد
تحریریه مجله بازی یک گیمر