تام هیدلستون به فینال فصل دوم Loki می پردازد

داستان‌های ناتمام زیادی در دنیای سینمایی مارول وجود دارد که وقتی فصل دوم لوکی ظاهراً داستان خدای شیطان تام هیدلستون را به یک نتیجه معنادار رساند، واقعاً شگفت‌انگیز بود. لوکی برای محافظت از دوستانش و نجات جهان چندگانه، تکامل خود را به خدای داستان ها تکمیل کرد و محافظ خطوط زمانی نامحدود در آخرالزمان شد. طی مصاحبه اخیر با ورایتی، از هیدلستون پرسیده شد که آیا برای فصل 3 لوکی بازخواهد گشت. و در حالی که هیدلستون نمی توانست به این سوال پاسخ دهد، تایید کرد که از این که چگونه قوس شخصیتی لوکی 12 ساله به پایان رسید خوشحال است.

هیدلستون گفت: «راستش نمی‌دانم (در مورد فصل 3). “من بسیار به جایی که در فصل 2 فرود آمدیم افتخار می کنم. ترک این روح از دست رفته و شکسته در آسگارد، به دست آوردن فرصتی دوباره و آموختن چیزهای زیادی در مورد زندگی ای که در واقع به خود می دهد تا از دیگران محافظت کند، یک احساس بود. افتخار.”

هیدلستون همچنین موفقیت سریال را به بازیگران مکمل آن، از جمله اوون ویلسون، سوفیا دی مارتینو، گوگو امباتا راو، وونمی موساکو، یوجین کوردرو، تارا استرانگ و که هوی کوان نسبت داد.

نمی‌دانم چه کسی آن را گفته است، اما این عبارت وجود دارد: «اگر می‌خواهی سریع بروی، تنها برو. هیدلستون گفت: اگر می‌خواهید دور بروید، با هم بروید. و این هرگز به اندازه این سریال صادق نبوده است… من واقعاً متوجه می شوم که جالب ترین کاری که کشف کرده ام بین مردم اتفاق می افتد. شما آماده و آماده ظاهر می شوید، اما این آمادگی را به پیست رقص می برید و می بینید که چه چیزی بین شماست. اگر کار ارزشمندی انجام داده‌ام، به خاطر همین شیمی و الهاماتی است که از بازیگر دیگری می‌گیرم.

بخوانید  پیشنهاد کلیف بلزینسکی برای ریبوت Gears of War به سبک God of War

تحریریه مجله بازی یک گیمر