بازی Lofi-Girl Spirit City خود را بسازید: Lofi Sessions اکنون در دسترس است

ما در مورد ریتم های لوفی برای آرامش یا تمرکز شنیده ایم، اما آنها معمولا به عنوان پس زمینه ای برای بازی ها و سایر فعالیت ها عمل می کنند. بازی Mooncube در تلاش است تا فرمول را با Spirit City: Lofi Sessions تغییر دهد، بازی که به شما امکان می‌دهد هر بخش از تجربه lofi را کنترل کنید و امروز بر روی رایانه شخصی عرضه می‌شود.

Spirit City به شما این امکان را می دهد که دختر یا پسر لوفی خود را با گزینه هایی از جمله ظاهر شخصیت و پس زمینه جلسه آرامش آنها شخصی سازی کنید. سپس این بازی فهرستی از آهنگ‌های لوفی را ارائه می‌کند تا بر اساس آنچه ایجاد کرده‌اید، یک جلسه لوفی طراحی شده ویژه ایجاد کند.

در حال پخش: Spirit City: Lofi Sessions – Official Launch Trailer

همچنین می‌توانید از مجموعه‌ای که در سرتاسر جهان یافت می‌شود، یک همراه معنوی کوچک ایجاد و شخصی کنید. ارواح خاصی را می توان با انتخاب صداها و فعالیت های شخصیت های خود به صحنه جذب کرد، و ارواح ظاهر شده را می توان با آنها دوست کرد و برای جلسات بعدی آورد.

اگر بهره‌وری اولویت شماست، Spirit City همچنین فهرست کارهای داخلی و تایمر Pomodoro را ارائه می‌کند که می‌توانید در طول جلسات کاری سنگین از آن استفاده کنید. برای مثال، تایمر به شما یادآوری می‌کند که به طور منظم استراحت کنید، در حالی که به برنامه خود برای مدت زمان تعیین‌شده پایبند هستید.

Spirit City: Lofi Sessions هم‌اکنون بر روی رایانه شخصی از طریق Steam در دسترس است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر