پیش‌سفارش‌های Total War: Pharaoh به صورت زنده و با تخفیف هستند

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

تعداد کمی از فرنچایزهای بازی استراتژیک می‌توانند مقیاس جنگ باستانی را دقیقاً به روش Total War منتقل کنند، و برای بازی بعدی این سری، Total War به مصر می‌رود. جنگ توتال: فرعون در دوران اوج قدرت مصر اتفاق می‌افتد، در زمانی که قدرت فرعون مرنپتا توسط مخالفان جدید تاج و تختش تهدید می‌شد. اگر می‌خواهید بازی را پیش‌سفارش کنید، می‌توانید قبل از عرضه در ماه اکتبر، آن را با تخفیف از Fanatical خریداری کنید. با سفارش خود چندین جایزه برای پیش‌سفارش دریافت خواهید کرد و هر سه نسخه به عنوان کلید Steam تحویل داده می‌شوند.

برای پاداش‌های پیش‌سفارش، بسته لوازم آرایشی Avatar of the Gods را باز می‌کنید که حاوی پوسته‌ای منحصربه‌فرد برای هر رهبر گروه قابل بازی است، و بسته آرایشی Heart of the Shardana که شامل لباس‌های منحصربه‌فرد شردن برای واحدهای محافظ است. همچنین یک آخر هفته با دسترسی زودهنگام در این پیشنهاد گنجانده شده است که جزئیات بیشتر در تاریخ بعدی ارائه خواهد شد. همچنین دو نسخه دیگر از این بازی وجود خواهد داشت که می‌توان آن‌ها را پیش‌سفارش کرد که قیمت آن‌ها کمی بیشتر است، اما در Fanatical نیز تخفیف داده شده است.

نسخه Deluxe شامل یک موسیقی متن دیجیتال و اولین DLC Faction Pack است، در حالی که نسخه Dynasty شامل این موارد اضافی، دو بسته Faction دیگر و DLC Campaign Pack است.

بخوانید  اولین فرود روی ماه آمریکا در 50 سال اخیر به دلیل مشکل موتور در خطر است

افشا: GameSpot و Fanatical هر دو متعلق به Fandom هستند.

مانند دیگر بازی‌های Total War، این شما هستید که تاج و تخت را تصرف کنید و از مصر در برابر نیروهای خارجی دفاع کنید، در حالی که با آشفتگی‌های اجتماعی و بلایای طبیعی در میدان جنگ مقابله کنید. این البته به معنای دور انداختن هزاران و هزاران سربازان به این مشکلات برسند و بهترین راه برای زنده نگه داشتن ارتش خود با تاکتیک های حیله گر، استراتژی بی رحمانه و اقیانوسی از سربازان آماده برای ریختن خون است.

با هشت رهبر جناحی که می‌توانید از بین آنها انتخاب کنید، سبک‌های بازی منحصربه‌فرد و فهرست‌های متنوعی برای تسلط یافتن، و همچنین کار دیپلماتیک بین مبارزات نظامی وجود خواهد داشت.