پیش‌سفارش‌های Fire Emblem Engage: آخرین فرصت برای تحویل در روز انتشار

نسخه 100 دلاری God Edition Fire Emblem Engage در حال حاضر به فروش رسیده است و ما نمی دانیم که آیا سهام بیشتری در زمان عرضه در دسترس خواهد بود یا خیر. نسخه الهی با جوایز زیر همراه است:

  • بازی پایه Fire Emblem Engage
  • استیل بوک
  • کارت های هنری
  • کتاب هنری
  • ضمیمه کنید
بخوانید  تاریخ انتشار Cyberpunk 2077: Ultimate Edition مشخص شد

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

Fire Emblem Engage، مانند بسیاری از بازی‌های سوییچ، پاداش رسمی پیش‌سفارش از نینتندو ندارد. با این حال، GameStop یک دسته کارت تاروت با تم Fire Emblem را با پیش‌سفارش ارائه می‌کند. اگر به صورت آنلاین سفارش می دهید، باید تأییدیه سفارش خود را به فروشگاه محلی خود ببرید تا جایزه راه اندازی را دریافت کنید.

بررسی تعهد نشان آتش

Fire Emblem Engage شما را به پادشاهی جدید Elyos می برد، منطقه ای که در جنگ علیه اژدهای شیطانی Fell در محاصره قرار گرفته است. شما پا به کفش اژدهای الهی خواهید گذاشت که مسئول دفع اژدهای سقوط و ایجاد آرامش در زمین است.

چند روزی تا انتشار بازی بعدی Fire Emblem فاصله داریم. Fire Emblem Engage به طور انحصاری روی نینتندو سوییچ عرضه می شود جمعه 20 ژانویه. بار دیگر، در نبردهای مبتنی بر شبکه استراتژیک با دشمنان روبرو خواهید شد. RPG تاکتیکی طولانی مدت در بررسی Fire Emblem Engage امتیاز 7/10 را کسب کرد. اگر هنوز کپی خود را سفارش نداده اید، هنوز وقت دارید Fire Emblem Engage را پیش خرید کنید و تحویل را در روز انتشار دریافت کنید.

نشان Fire Engage پاداش های پیش سفارش

Fire Emblem Engage همچنین دارای یک Expansion Pass خواهد بود که باندل چهار قطره محتوا، اولین موج DLC در روز راه اندازی می رسد. این DLC دارای انواع محتوای درون بازی از جمله لوازم جانبی جدید، نمادها، موارد پشتیبانی و موارد دیگر است. آخرین قطعه DLC شامل ماموریت ها و کلاس های داستانی جدید می شود.

بخوانید  قوانین بقای ژول در دنیای آخرالزمانی در تبلیغ تلویزیونی سریال The Last of Us

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

همراه با اقدام معمول مبتنی بر شبکه، Engage یک مکانیک جدید Emblem Rings را معرفی خواهد کرد. این به شما امکان می دهد تا شخصیت های Fire Emblem را از بازی های قبلی از جمله Marth و Sigurd احضار کنید.

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

نسخه استاندارد Fire Emblem Engage برای پیش‌سفارش با قیمت 60 دلار در خرده‌فروشان بزرگ در دسترس است.