پوشش تصویری زنده زومجی از افتتاحیه بازی تابستانی در ساعت 10:00 شب. E3 Replacement

آی پین ها چه ویژگی هایی دارند؟ کارت هدیه اصلی و سالم، پشتیبانی شبانه روزی، تحویل فوری کارت هدیه در کمتر از 1 دقیقه از ویژگی های بارز Ipins است.

مراسم افتتاحیه Summer Gamefest امشب برگزار خواهد شد و ما آن را به صورت زنده و ویدیویی در یک گیمر پوشش خواهیم داد.

در حالی که امسال شاهد نمایشگاه E3 نخواهیم بود و این رویداد به طور رسمی لغو شده است، رویدادهای مختلفی برای امروز و روزهای آینده برنامه ریزی شده است. اولین رویداد مهم افتتاحیه بازی تابستانی ۲۰۲۳ با اجرای جف کیلی است که از ساعت ۲۲:۳۰ امشب به وقت ایران آغاز می‌شود. همچنین این رویداد را نیم ساعت زودتر و از ساعت 22:00 به صورت زنده و تصویری پوشش خواهیم داد که می توانید از طریق کانال آپارات و یوتیوب، یک گیمر و بقیه این صفحه تماشا کنید. همچنین می توانید اخبار این رویداد را از سایت یک گیمر و شبکه های اجتماعی دنبال کنید.

فروشگاه iPins حامی پوشش زنده یک گیمر از رویداد امشب با کد تخفیف است. اکنون می توانید با مراجعه به وب سایت iPins یک کارت هدیه با قیمت مناسب خریداری کنید. فقط از کدهای تخفیف ZOOMG برای کارت های هدیه استیم، پلی استیشن، ایکس باکس و نینتندو استفاده کنید.

حضور بازی هایی مانند Alan Wake 2 و Mortal Kombat 1 در این رویداد تایید شده است و حتی شاهد نمایشی از فصل سوم سریال Witcher خواهیم بود. در مجموع اعلام شده است که حدود 40 نمایش مختلف در مدت زمان 2 ساعت ارائه خواهد شد.

بخوانید  5 jeux qui devraient devenir des séries ! | De Red Dead 2 à Metal Gear