نبردهای هیجان انگیز بین Autobots و Maximals در تریلر نهایی Transformers: Rise of the Beasts

استیون کیپل جونیورکارگردان Creed II (Creed 2) روی صندلی کارگردانی Transformers: Rise of the Beasts و جوبی هارولدنویسنده King Arthur: Legend of the Sword فیلمنامه را نوشته است. آنتونی راموس، دومینیک فیشبک، پیتر کالن، میشل یو، پیت دیویدسون، ران پرلمن و پیر دینکلیج از جمله بازیگرانی هستند که در این فیلم به ایفای نقش می پردازند.

دانلود فیلم آپارات

Transformers: Rise of the Beasts هفتمین فیلم لایو اکشن Transformers از مجموعه بسیار تأثیرگذار Beast Wars است. وقایع این فیلم اکشن در دهه 1990 اتفاق می‌افتد و حول محور ماکسیمال‌ها، پریداکون‌ها و ترورکان‌ها می‌چرخد که به درگیری جنجالی بین Autobots و Decepticons می‌پیوندند. دن مورفی، تام دیسانتو و لورنزو دی بوناونتورا تهیه کنندگان این فیلم هستند.

در میان جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، متوجه شدیم که پارامونت پیکچرز آخرین تریلر فیلم Transformers: Rise of the Beasts را با طرفداران به اشتراک گذاشته است. این تریلر نبردهای هیجان انگیز بین Autobots و Maximals را نشان می دهد. طرفداران برای تماشای اپیزود هفتم فیلم Transformers نیازی به صبر زیادی نخواهند داشت و این اثر در تاریخ 19 ژوئن به سینماها می آید.

پارامونت پیکچرز جدیدترین تریلر فیلم اکشن علمی تخیلی Transformers: Rise of the Beasts را منتشر کرد.