پزشکان هریسون فورد تم ایندیانا جونز را در طول کولونوسکوپی او بازی کردند

یکی از نمادین‌ترین نقش‌های هریسون فورد، نقش باستان‌شناس-ماجراجویی ایندیانا جونز است، مجموعه‌ای از فیلم‌هایی که موسیقی نمادین خلق شده توسط اسطوره جان ویلیامز را به نمایش می‌گذارد. فورد نمی تواند از این موسیقی فرار کند. او حتی در آخرین کولونوسکوپی بازی کرد.

فورد به ورایتی گفت: «همانطور که اغلب به جان یادآوری می‌کنم، موسیقی او هر جا که می‌روم به معنای واقعی کلمه مرا دنبال می‌کند. “وقتی آخرین کولونوسکوپی ام را انجام دادم، آنها آن را روی بلندگوهای اتاق عمل پخش می کردند.”

ویلیامز به خاطر ساخت موسیقی تم نه تنها برای ایندیانا جونز، بلکه جنگ ستارگان، پارک ژوراسیک، هری پاتر، تنهایی در خانه و غیره نیز شناخته شده است. او در 92 سالگی همچنان کار می کند و شایسته تقدیر است. او نامزد پنجاه و چهارمین جایزه اسکار برای موسیقی ایندیانا جونز و ساعت عذاب شد.

ویلیامز به ورایتی گفت که اغلب از او درباره میراثش می پرسند. او گفت: “اگر بتوانم از من به عنوان کسی که کارش را به خوبی انجام داده و به عنوان یک نوازنده خوب و محکم یاد کنم، بسیار خوشحال خواهم شد.”

در مورد سری ایندیانا جونز، The Dial of Destiny در سال 2023 جدیدترین اثر در فرنچایزی است که Raiders of the Lost Ark در سال 1984 آغاز شد. هیچ ورودی جدیدی اعلام نشده است و انتظار می رود فورد کار خود را به پایان رسانده و از مجموعه دور شود. . فرانشیز در آینده

یک بازی ویدیویی ایندیانا جونز، ایندیانا جونز و دایره بزرگ، توسط سازنده ماشین گیمز Wolfenstein در دست ساخت است. انتظار می رود این بازی در اواخر سال جاری منتشر شود.

بخوانید  Elden Ring به کمترین قیمتی که تا به حال در رایانه شخصی رسیده است

تحریریه مجله بازی یک گیمر