پاسخ امروز وردل (#514) – 16 نوامبر 2022

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

اگر آن سرنخ‌ها برای شروع کافی نبود، می‌توانید برای یافتن پاسخ کامل وردل 16 نوامبر به خواندن ادامه دهید. پاسخ کامل به وردل امروز “نان” است. نه. قطعاً این احتمال وجود دارد که برخی از بازیکنان بیشتر کلمات را درست گفته باشند، اما آنها حدس هایی را مطرح کردند که جوابگو نبود. کلماتی مانند “ساز” و “لیکر” به راحتی می توانستند مقدم بر پاسخ نهایی باشند. امیدوارم هر بازیکنی بتواند امروز به روند وردل خود ادامه دهد. برای نسخه دیگری از راهنماهای Wordle ما فردا دوباره سر بزنید.

ممکن است اواسط هفته باشد، اما هنوز هیچ کاهشی در این قطار وردل وجود ندارد. ما بازگشته‌ایم تا در مورد درست کردن Wordle کمک بیشتری به افراد نیازمند ارائه کنیم. این بار به پاسخ 16 نوامبر کمک می کنیم. در دو هفته گذشته کلمات ساده تر از این وجود داشته است. با این حال، از آنجایی که با ساختار مشترک بسیار ساده است، بازیکنان ممکن است حدس زدن کلمات نزدیک به پاسخ را از دست بدهند. اگر هنوز Wordle را راه‌اندازی نکرده‌اید، می‌توانید فهرست کلمات شروع توصیه‌شده ما را بررسی کنید. با این حال، اگر قبلاً از نقطه شروع عبور کرده اید، احتمالاً به دنبال سرنخ هایی هستید.

ما با دو نکته که مستقیماً به پاسخ وردل مربوط می شود شروع می کنیم، اما فوراً آن را رد نکنید.

  • سرنخ 1: این کلمه شخصی را توصیف می کند که دسر / شیرینی می پزد و درست می کند.
  • نکته 2: این کلمه دارای دو مصوت است یکی به سمت وسط و دیگری به سمت انتها. این کلمه حروف تکراری ندارد. حرف آخر «ر»
بخوانید  معرفی World of Goo Remastered Mobile Game دنیایی پر از خلاقیت

خوشبختانه در ادامه این مقاله این را ارائه می دهیم. ما همچنین پاسخ کامل را حتی پایین‌تر بیان می‌کنیم، بنابراین اگر نمی‌خواهید خراب شوید، سرنخ‌های زیر را نخوانید.

پاسخ امروز وردل – 16 نوامبر 2022