وین دیزل فیلم سریع و خشمگین آینده را در میان اتهامات باتری علیه او طعنه می‌زند

وین دیزل، ستاره اکشن اخیراً طرفداران خود را در مورد آینده فرنچایز طولانی مدت Fast and Furious در میان مشکلات حقوقی که اکنون در حرفه او وجود دارد، به‌روزرسانی کرده است.

جمعه گذشته، دیزل در اینستاگرام خود پستی را منتشر کرد و به اشتراک گذاشت که اوایل امروز با نویسندگان و عوامل پشت سر فینال مجموعه فیلم های اکشن ملاقات کرده است. همچنین این اولین پست عمومی دیزل از زمان مطرح شدن اتهاماتی علیه او توسط دستیار سابق بود که از او به دلیل تجاوز جنسی شکایت کرده بود. این شکایت در دسامبر و پس از یک حادثه ادعایی در هتلی در سال 2010 ثبت شد. دیزل “قاطعانه” هرگونه اتهام را رد می کند.

دیزل در این پست نوشت: «همین الان جلسه سریع آخر هفته خود را با نویسندگان و خدمه به پایان رساندیم. “این که بگوییم هیجان برای فینال ما فوق العاده قدرتمند بود، دست کم گرفته می شود. وای. خیلی هیجان انگیز. وقتی همه با هیجان و هیجان به آخر هفته می رفتند، من به همه شما فکر می کردم… لحظات بی شماری را به یاد آوردم که اشتیاق و اشتیاق شما تبدیل به یکی شد. نیروی محرکه سفر خلاق ما

او سپس از حامیان و طرفداران خود در طول دو دهه فرنچایز تشکر کرد.

او افزود: «از شما متشکرم که ستون فقرات این حماسه جهانی هستید که به لطف شما از صفحه فراتر می رود. “این فینال بزرگ فقط یک پایان نیست؛ جشنی است برای خانواده باورنکردنی که با هم ساخته ایم. امیدوارم باعث افتخار شما باشم!”

بخوانید  تعهد فیل اسپنسر به جیم رایان برای عرضه Call of Duty روی پلی استیشن طی سال های آتی

سریع دو فیلم اسپین آف در دست ساخت است، یکی به صورت انفرادی و دیگری به کارگردانی زنان. اسپین آف Hobbs and Reyes نیز در دست ساخت است.

یازدهمین فیلم سریع و خشمگین برای اکران در 4 آوریل 2025 برنامه ریزی شده است.

تحریریه مجله بازی یک گیمر