ویدیوی Thunderbolts فلورانس پیو را در نقش بیوه سیاه نشان می دهد

فلورانس پیو بازیگر نقش Black Widow با انتشار ویدیویی از شروع فیلمبرداری و تولید Thunderbolts خبر داد.

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، فیلم Thunderbolts بالاخره جلوی دوربین رفت. فلورانس پوگ، بازیگر نقش یلنا بلووا با نام مستعار بلک ویدو، ویدئویی را در حساب اینستاگرام خود منتشر کرد که در آن تصاویری از پشت صحنه فیلمبرداری و تولید فیلم Thunderbolts را نشان می دهد. در طول این ویدئو میتوان بخشی از صحنه های فیلم، گریم فلورانس پیو، لوگوی جدید، کارگردان فیلم و همچنین نگاهی رسمی به Black Widow در فیلم را مشاهده کرد که بدون شک مارول ارائه کرده است. بنابراین برای ستاره سینما:

از آپارات دانلود کنید

جیک شرایر او با تجربه کارگردانی Robot & Frank، Paper Towns، قسمتی از Star Wars: Skeleton Crew و شش قسمت از Beef، Thunderbolts را کارگردانی خواهد کرد. لی سونگ جین، خالق سریال بیف با اریک پیرسون با سابقه نوشتن فیلمنامه برای Black Widow، Thor: Ragnarok و Godzilla vs. کنگ و جوآنا کالو، نویسنده The Bear، فیلمنامه Thunderbolts را نوشته اند.

فلورانس پوگ در نقش یلنا بلوا، سباستین استن مانند باکی بارنز که به عنوان سرباز زمستان نیز شناخته می شود، وایت راسل همانطور که جان واکر همچنین به عنوان مامور ایالات متحده شناخته می شود، دیوید هاربر در نقش الکسی شوستاکوف با نام مستعار Red Guardian، هانا ژوئن مشترک مثل یک روح، اولگا کوریلنکو در نقش فرمانده مأموریت، جولیا لوئیس دریفوس مثل والنتینا، هریسون فورد با بازی رئیس جمهور تاندربولت راس و جرالدین وسون، از جمله بازیگران فیلم Thunderbolts هستند که به ایفای نقش می پردازند.

بخوانید  تریلر فصل دوم انیمیشن Arcane حضور دو شخصیت مهم League of Legends را تایید می کند.

Thunderbolts قرار است در 2 می 2025 (12 می 1404) منتشر شود. فیلمبرداری و تولید Thunderbolts ماه گذشته در استودیوی Trilith در آتلانتا آغاز شد و قسمت هایی نیز در امری کانتری، یوتا و نیویورک فیلمبرداری خواهد شد.