سیستم جهان باز Rise of the Ronin در بازی‌ های آینده تیم نینجا استفاده می‌شود

استودیو Team Ninja از سیستم جهان باز بازی Rise of the Ronin در بازی‌های آینده خود استفاده خواهد کرد و آن را ارتقا می‌دهد.

بازی Rise of the Ronin از چند جنبه از جمله محیط جهان باز خود از بازی‌هایی که تیم نینجا به‌خاطر ساخت آن‌ها مشهور شده است، فاصله می‌گیرد. اینکه این بازی تا چه حد در اجرای سیستم جهان باز خود موفق بوده است، جای بحث دارد، اما این توسعه‌دهنده با نگاه به آینده و بازی‌های بعدی خود، می‌خواهد به ساختن بازی روی پایه‌هایی که با این بازی اکشن نقش‌آفرینی بنا نهاده است، ادامه دهد.

فومیهیکو یاسودا، کارگردان بازی Rise of the Ronin در مصاحبه اخیر خود با رسانه VGC درباره چالش‌های ساخت اولین بازی جهان باز استودیو تیم نینجا صحبت کرد و گفت که هدف این توسعه‌دهنده درحال‌حاضر، ارتقای این الگو در آینده و تلاش برای دستیابی به مواردی است که در این بازی نتوانستند به آن برسند. او در این رابطه گفت:

«ساخت بازی Rise of the Ronin برای ما چالش بزرگی بود، چون تا به حال بازی‌ای با این میزان آزادی و داستان درکنار حفظ گیم‌پلی اکشن نساخته بودیم. باور دارم که ما توانستیم این مفهوم را عملی کنیم، و امیدوارم بازیکنان با تجربه کردن بازی، بتوانند آن را همان‌طور که در ابتدا تصور می‌کردیم، حس کنند. فکر می‌کنم با تکیه بر این تجربه، چالش ما برای آینده این است که به فراتر از دستاوردهای این بازی برویم و به مواردی برسیم که این‌بار نتوانستیم به آن دست پیدا کنیم و همچنان به ساخت (بازی‌های بهتر) ادامه دهیم.»

بخوانید  چگونه از سایت های خارجی خرید کنیم؟

یوسوکه هایاشی، تهیه‌کننده بازی Rise of the Ronin اضافه می‌کند: «ما همیشه سعی می‌کنیم در هر بازی کارهای زیادی انجام دهیم و از آنچه در گذشته یاد گرفته‌ایم در پروژه‌های بعدی خود استفاده کنیم. فکر می‌کنم در Rise of the Ronin شاهد ترکیب بازی‌هایی خواهید بود که در سال‌های گذشته روی آن‌ها کار کرده‌ایم. ما از آنچه در Rise of the Ronin یاد گرفته‌ایم استفاده خواهیم کرد تا کار خود را در آینده ارتقا دهیم.»

بازی Rise of the Ronin هم‌اکنون روی کنسول پلی استیشن 5 قابل تجربه است.