واکنش منتقدان به Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion

در همان زمان اسکوئر انیکس نسخه ریمستر شده Crisis Core را با نام Crisis Core: Final Fantasy Reunion ارائه کرد و طبق تریلرها از نظر بصری یک ریمستر بسیار خوب به نظر می رسد. حالا بازی کمتر از یک هفته دیگر عرضه می شود و بازخوردهای حاصله خبر از یک ریمستر بسیار خوب از نظر بصری را می دهد. در ادامه می توانید برخی از نقدهای منتقدان Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion

  • سازنده:Square Enix
  • ویرایشگر:Square Enix
  • سبک: اکشن نقش آفرینی
  • سکو: کامپیوتر: پلی استیشن 5، پلی استیشن 4، ایکس باکس سری ایکس | Xbox Series S، Xbox One، Nintendo Switch

Crisis Core Reunion چیزهای زیادی مانند جلوه های بصری بهبود یافته و سیستم مبارزه ای مفیدتر را نسبت به نسخه PSP در قالب یک بازی بازسازی شده ارائه می دهد. با این حال ساختار و شالوده بازی همچنان برای یک دستگاه دستی مناسب است و دیالوگ های انگلیسی بازی همچنان ضعیف هستند. اگر به دنبال هیجان و تجربه بیشتر در دنیای Final Fantasy VII هستید، این ریمستر ارزش تجربه کردن را دارد.

GameSpot: 80 از 100

آره، Crisis Core -Final Fantasy VII- Reunion بیشتر یک ریمستر است تا یک بازی، اما از برخی جهات و بسیاری موارد دیگر همچنان یک بازی PSP است. همانطور که گفته شد، این بهترین نسخه برای تجربه داستان زک یا ملاقات دوباره با او است.

فاصله پیچ: 80 از 100

در نهایت، اگر با چشم انداز بازسازی دقیق Crisis Core قدیمی وارد Crisis Core Reunion شوید، ناامید نخواهید شد. این بازی یک نسخه بهبود یافته از یک بازی عالی است. محصولی که تمامی طرفداران Final Fantasy 7 که خواهان داستان بیشتری از این مجموعه هستند از تجربه آن بهره مند خواهند شد. با این حال، شما نباید انتظار محتوای داستانی جدید را داشته باشید (از همه کاربرانی که منتظر محتوای جدید بودند، از جمله من، صمیمانه عذرخواهی می کنم). می توانید انتظار یک قصیده قدرتمند برای مهربان ترین مردی که تا به حال دیده اید داشته باشید و میراث او را ببینید.

کنسول های سرگرمی: 80 از 100

Crisis Core: Final Fantasy VII Reunion کمتر از یک هفته باقی مانده است و میانگین امتیاز آن محصولی سرگرم کننده را نشان می دهد.

Zach Fair در Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion

بازی Crisis Core: Final Fantasy 7، اسپین آف بازی Final Fantasy 7 در سال 2008 برای کنسول PSP منتشر شد و توانست نقدهای خوبی را به خود اختصاص دهد. داستان قبل از اتفاقات نسخه اصلی روایت می شود و در طی آن کاربران با زک، بهترین دوست کلود آشنا می شوند و تجربه ای غم انگیز و دراماتیک را تجربه می کنند. در راستای بازی Final Fantasy 7 Remake، برخی از کاربران امیدوار بودند که Crisis Core Remake را ببینند.

VJ 247: امتیاز 80 از 100

یکی از بهترین ریمسترهایی که تا به حال دیدم. این بسته ای است که نمی توانید در برابر آن مقاومت کنید. این یک کپسول زمانی کوچک از محصولی است که در دهه 2000 توسط Square Enix در دسترس کاربران قرار گرفت و می توان آن را یک پیش غذای کمیاب قبل از قسمت دوم بازسازی دانست. می توان به راحتی Crisis Core Reunion را توصیه کرد.

Crisis Core: Final Fantasy 7 Reunion یک ارتقاء گرافیکی فوق العاده است که از هر ریمستر دیگری پیشی گرفته و کیفیت نسخه اصلی را حفظ می کند. با وجود اینکه بسیاری از قسمت های بازی قدیمی هستند، اما به دلیل داشتن سیستم مبارزاتی جذاب و سرگرم کننده، به راحتی می توان این بازی را توصیه کرد..

VGC 60 از 100

بخوانید  نسخه جدید کارت گرافیک RTX 4080 با تراشه AD103-301 منتشر شد.