جزئیات جدید بازی The Witcher 3: Wild Hunt نسخه نهم نسل


اطلاعات جدید منتشر شده در مورد نسخه ارتقا یافته بازی Witcher 3 بر روی کنسول های نسل نهم به مدت زمان کوئست انحصاری سری Netflix Witcher اشاره دارد.

یک هفته مانده به انتشار نسخه نسل نهم بازی Witcher 3 برای رایانه های شخصی، کنسول های نسل نهم پلی استیشن و ایکس باکس، جزئیات جدیدی از کیفیت عملکرد و محتوای انحصاری سری ویچر در این نسخه از بازی منتشر شده است. با توجه به این جزئیات جدید، بازیکنان با ورود به منطقه White Orchard در این نسخه از بازی، با یک کوئست جدید در معدن متروکه این منطق مواجه خواهند شد. ظاهراً بازیکنان برای فعال کردن این کوئست باید در سطح 15 یا بالاتر باشند.

تکمیل این مرحله حدود 30 دقیقه طول می کشد و پس از اتمام، بازیکنان مجموعه پوسته و زره Forgotten Wolven Gear را دریافت خواهند کرد که گرالت را بیشتر شبیه نسخه شخصیت محبوب هنری کویل در فصل اول سریال می کند که The The شبکه Witcher از نتفلیکس تقلید می کند. فیلیپ ویر، کارگردان روایت بازی نیز می گوید که با ارتقای این زره به سطح Mastercrafted، این بار این زره شبیه به ظاهر Geralt در فصل دوم سریال Witcher خواهد شد.

ویژگی های دیگری مانند Quick Sign Casting، امکان تغییر فوری دید رابط کاربری درون بازی، زاویه دوربین کاملا جدید و متفاوت، امکان غارت فوری گیاهان، امکان حرکت آهسته با کنترلر و سایر تغییرات در بسیاری از منوهای بازی از مهم ترین تغییرات گیم پلی این نسخه است. بر اساس گزارش گروه Digital Foundry، این نسخه از بازی در دو حالت 4K بومی با نرخ فریم 30 و نورپردازی بر اساس حالت retracing و پرفورمنس اجرا می شود که به شما امکان می دهد این داستان حماسی را با نرخ فریم تجربه کنید. از 60. البته ویژگی های retrysign برای دارندگان نسخه Xbox Series S بازی در دسترس نخواهد بود.

بخوانید  فصل آخر Cobra Kai: نتفلیکس تاریخ و تیزر اولین نمایش را فاش می کند

CD Projekt همچنین مودهای محبوبی مانند The Witcher 3 HD Reworked Project ایجاد شده توسط کاربر HalkHogan، مد World Map Fixes، Nitpicker’s Patch، FCR3، HDMR – HD Monsters Reworked Mod by Terg500، chuckcash، Andrzej Kwiatkowski و Denroth توسط اعضا ساخته شده است. از جامعه طرفداران Witcher و محتواها و بهبودهای فراوان مانند رفع اشکال گرافیکی و تغییرات در گیم پلی بازی و سیستم لوت از دیگر اجزای این نسخه ارتقا یافته بازی است.

نسخه کامل بازی The Witcher 3: Wild Hunt در تاریخ 14 دسامبر (23 دسامبر) برای تمامی دارندگان بازی The Witcher 3 بر روی کنسول‌های نسل نهم پلی‌استیشن و ایکس‌باکس منتشر می‌شود و در حالی که تمامی گرافیک‌ها و تصاویر مرتبط با آن تغییر می‌کند، دارندگان نسخه نسل هشتمی بازی همچنین می‌تواند با دریافت این آپدیت به آیتم‌های مربوط به سری Witcher و سایر اضافات جزئی گیم‌پلی دسترسی پیدا کند.

نظر کاربران یک گیمر در این مورد چیست؟ شما می توانید نظر خود را با ما و دیگران در میان بگذارید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر