سهام Evercade EXP در “دزدی هدفمند ادعایی” به سرقت رفت

Blaze Entertainment از زمان سرقت با پلیس بریتانیا در تماس بوده است. از آنجایی که فقط Funstock این نسخه را می‌فروخت، احتمالاً همه فهرست‌های سیستمی فراتر از این نقطه برای کالاهای دزدیده شده است. از جنبه مثبت، این واقعیت است که همه چيز سهام مشتریان بریتانیا و ایالات متحده تحت تأثیر قرار گرفته است، که احتمالاً به این معنی است که ردیابی افراد مسئول آسان تر خواهد بود.

«در ساعات اولیه دیروز، یک کامیون حامل سهام Evercade EXP Limited Edition بود [subjected] اندرو بیات، مدیر عامل Blaze Entertainment در بیانیه ای گفت. در وب سایت رسمی پست کنید. در این بازی ناپسند به کسی آسیبی نرسید، اما یک سرقت از سهام نسخه محدود ما اتفاق افتاد.

Evercade EXP با R-Type
Evercade EXP با R-Type

نسخه محدود Evercade EXP با یک نسخه سیاه رنگ از سیستم در کنار کارتریج های بازی Toaplan و IREM در جعبه های پلاستیکی سبک یکپارچهسازی با سیستمعامل ارائه می شود. همچنین دارای پوستر، جاکلیدی، کارت های هنری، گواهی اصالت، کابل USB-C و کیف حمل سخت است.

واحدهای جایگزین در حال حاضر در حال تولید هستند و کسانی که منتظر بمانند یک محافظ صفحه نمایش رایگان و یک کوپن تخفیف برای سفارشات بعدی از Funstock به همراه نام آنها در لیست ویژه “قهرمانان” در تیتراژ کنسول دریافت خواهند کرد. اگر اقدامات مشکوکی را مشاهده کردید، توصیه می کنیم مستقیماً با Blaze Entertainment تماس بگیرید.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

بخوانید  مارتین اسکورسیزی در فیلم «در دست دانته» بازی می‌کند.

سیستم قابل حمل Evercade EXP قرار است اواخر این ماه عرضه شود، اما کسانی که منتظر نسخه محدود هستند، خبرهای بسیار بدی دارند. یک سرقت در 6 دسامبر منجر به سرقت تمام سهام ایالات متحده و همچنین بریتانیا و بسیاری از سایر نقاط جهان شد. سهام مقصد اتحادیه اروپا تحت تأثیر قرار نگرفت.