واکنش منتقدان به بازی Atomic Heart

شوکرهای دوگانه: 84 از 100

Push Square: 60 از 100

در عین حال پس از سال ها انتظار، امروز بازی Atomic Heart برای کاربران منتشر شد و میانگین امتیازات آن دیروز منتشر شد. در این میان می‌خواهم به این نکته اشاره کنم که کاربران سرویس Game Pass در رایانه‌های شخصی و ایکس‌باکس می‌توانند Atomic Heart را به صورت رایگان دانلود و تجربه کنند. در ادامه می توانید نظرات برخی از منتقدان بازی Atomic Heart را در یک گیمر بخوانید و نظرات خود را با ما در میان بگذارید.

قلب اتمی

  • سازنده: مندفیش
  • ویرایشگر: روی سرگرمی های خانگی تمرکز کنید
  • سبک: اکشن تیراندازی اول شخص
  • سکو: کامپیوتر، پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس وان، ایکس باکس سری ایکس ایکس باکس سری اس
  • تاریخ انتشار: 2 فوریه

بر خلاف چند مورد از فرصت های کوچک از دست رفته برای الهام بخشیدن به بازی عالی، قلب اتمی با دنیای خلاقانه‌اش که عجیب‌ترین و منحصربه‌فردترین برداشت را از تبلیغات شوروی دارد، مرا شگفت‌زده کرد. این بازی بیش از نیم دهه است که در حال توسعه است و به یکی از بهترین شوترهای اول شخص این نسل تبدیل شده است.

Atomic Heart ایده های بسیار خوبی دارد، اما اصول اولیه را به خوبی اجرا نمی کند. با داستان سرایی نامفهوم، مبارزات بی وزن، و پلتفرم اول شخص خسته کننده، Atomic Heart تحت الشعاع بازی هایی است که به وضوح از آن الهام گرفته است.

علیرغم برخی مشکلات فنی جزئی، Atomic Heart یک شوتر سرگرم کننده، دیدنی و قدرتمند است که طرفداران این ژانر و داستان نویسان را به یک اندازه خوشحال می کند.

بخوانید  RoboCop: Rogue City تا سپتامبر 2023 به تعویق افتاد

هفت سال پیش، توسعه قلب اتمی آغاز شد. محصولی که طبق دموهایش نوید یک شوتر اول شخص هیجان انگیز را می داد. وجود عناصری از بازی های BioShock و Prey باعث شد تا کاربران Atomic Heart انتظار بیشتری داشته باشند.

رادار بازی: 50 از 100

یک گیمر: 65 از 100

تصویری از نبرد با روبات ها در بازی قلب اتمی

کنسول های سرگرمی: 90 از 100

ما نتیجه استفاده از تیراندازی، مخفی کاری و نقش آفرینی را به خوبی می بینیم، اما به ندرت با هم مطابقت دارند. جنبه تاریخی بازی جایگزین جالب است و راه های مختلفی برای کشتن ربات ها وجود دارد. اما این عناصر با داستان و شخصیت پردازی بیش از حد شلوغ و نامناسب بازی همخوانی ندارند.

Atomic Heart از آن دسته بازی هایی است که پتانسیل بالایی برای تبدیل شدن به یک اثر ماندگار دارد، اما استفاده نادرست از برخی عناصر باعث شده حتی عناصر جدید و تازه گیم پلی آن طور که باید به چشم نیایند. بازی از نظر بصری و موسیقی تجربه خوبی را ارائه می دهد و پیشرفت ها نیز تاثیر خوبی در مبارزات دارند. اما، داستان ضعیف و شخصیت‌های معمولی و همچنین مشکلات سیستم مبارزه از مواردی هستند که در طول تجربه تقریباً 20 ساعته با آن مواجه خواهید شد.

میانگین امتیاز بازی Atomic Heart به تازگی منتشر شده و با توجه به میانگین شاهد تجربه نسبتا خوبی هستیم.