به روز رسانی ماهیگیری Diablo Immortal مقداری R&R را به دنیای Sanctuary می آورد

این به‌روزرسانی همچنین تغییراتی را در جم‌های معمولی ایجاد می‌کند، که اکنون ویژگی جدیدی به نام Refinement می‌دهد که ویژگی پایه موردی را که جواهر در آن قرار گرفته است افزایش می‌دهد. یافتن جواهرات معمولی باید با به‌روزرسانی بسیار آسان‌تر باشد، چرا که لانه‌های پنهان کارآمدترین روش برای یافتن جواهرات جدید و بهبود یافته است. خود لانه‌های مخفی اکنون بر اساس جمعیت سرور مقیاس می‌شوند، که بلیزارد می‌گوید باید تقریباً به همان تعداد یا بیشتر لانه‌های پنهان روزانه در دسترس باشد. هدف از این تغییر این است که جواهرات معمولی بیشتری وارد بازار شده و در خانه حراج درون بازی برای فروش در دسترس باشند.

به‌روزرسانی بعدی Diablo Immortal قرار است ماهیگیری را به دنیای پر جنب و جوش Sanctuary معرفی کند، افزونه‌ای که بلیزارد می‌گوید «اولین گام» به سمت کاوش در دنیای Diablo از طریق یک لنز جدید است.

فرمت فایل این ویدیو نامعتبر است.

در 22 فوریه در قاره آمریکا (یا امروز هر جای دیگری در جهان)، بازیکنان Diablo Immortal می توانند سلاح های خود را کنار بگذارند و به جای آن یک چوب ماهیگیری بردارند. هر کسی که علاقه مند به ماهیگیری در دنیای Sanctuary است ابتدا باید یک کوئست مقدماتی را انجام دهد و پس از آن می تواند بدون جنگ به یکی از سه منطقه ماهیگیری سفر کند. یک فروشنده ماهیگیری که در نزدیکی هر منطقه ماهیگیری قرار دارد، طعمه مورد نیاز برای شروع ماهیگیری را می فروشد. هر چه بازیکن مدت بیشتری شناور خود را در آب رها کند، احتمال صید ماهی کمیاب با 40 گونه منحصربه‌فرد بیشتر می‌شود. ماهی های صید شده را می توان برای جوایز مختلف از جمله تجهیزات و لوازم آرایشی چوب ماهیگیری به ماهیگیر فروخت.

بخوانید  یوبی سافت از قیمت Skull and Bones دفاع کرد

برای تماشای فیلم ها به یک مرورگر سازگار با جاوا اسکریپت نیاز دارید.

ثبت نام کنید یا وارد شوید

بخوانید  همه چیز درباره پذیرش و پذیرش مقاله علمی

آیا می خواهید این تنظیم را برای همه دستگاه های شما به خاطر بسپاریم؟

لطفاً از یک مرورگر سازگار با ویدیوی html5 برای تماشای فیلم استفاده کنید.

استراحت و استراحت با کمی ماهیگیری اولین فعالیتی نیست که وقتی به عمل شیطان کشی که فرنچایز Diablo به آن معروف است به ذهنتان خطور می کند، اما بلیزارد می گوید که ماهیت MMORPG Diablo Immortal به او فرصتی منحصر به فرد می دهد تا دنیای Sanctuary را از طریق یک لنز جدید کشف کنید.” هدف ارائه یک فعالیت غیر جنگی جدید برای بازیکنانی بود که می‌خواهند در بازی استراحت کنند بدون اینکه نگران ضربه‌خوردن به پشت باشند.

محصولات مورد بحث در اینجا به طور مستقل توسط ویراستاران ما انتخاب شده اند. در صورت خرید چیزی که در سایت ما مشخص شده است، GameSpot ممکن است سهمی از درآمد را دریافت کند.

در حالی که ماهیگیری مطمئناً بزرگترین بخش آخرین به روز رسانی Diablo Immortal است، تعداد زیادی تغییرات اضافی وجود دارد. این به روز رسانی 36 آیتم افسانه ای جدید را معرفی می کند، شش مورد برای هر کلاس، که باید فرصت های ساخت جدیدی را ارائه دهد، و این به روز رسانی همچنین سیستم Rune بازی را بازسازی می کند تا آن را حتی ساده تر کند. بلیزارد خاطرنشان می‌کند که متوجه شد بازیکنان با کیسه‌هایی پر از رون‌های اضافی مواجه می‌شوند که احتمالاً هرگز استفاده نمی‌شوند، بنابراین این سیستم جدید، که در آن رون‌های Ast اکنون راه اصلی ساختن سنگ‌های افسانه‌ای هستند، باید زندگی را برای گیمرها آسان‌تر کند.

بخوانید  سوپرمن: میراث جیمز گان با نقش‌های جیمی اولسن و ایو تسچماخر همراه است.

متأسفیم، اما شما نمی توانید به این محتوا دسترسی پیدا کنید!

لطفا تاریخ تولد خود را برای مشاهده این ویدیو وارد کنید

در حال پخش: Diablo Immortal | به پناهگاه خوش آمدید

اندازه:

بلیزارد در این مقاله می نویسد: «ماهیگیری اولین گام ما به سمت افزودن تجربیات غوطه ور مبتنی بر جهان است که گیم پلی غیر جنگی را با موضوعات اجتماعی به ارمغان می آورد. یادداشت های پچ.

تغییرات اضافی که در این به‌روزرسانی ارائه می‌شود شامل تقویم فعالیت‌های درون بازی است که به بازیکنان اجازه می‌دهد برای فعالیت‌های برنامه‌ریزی‌شده توسط قبیله‌ها و گروه‌های جنگی ثبت‌نام کنند، دو کره‌ی نبرد نادر که اکنون در دنیای باز بازی قابل مشاهده خواهند بود و بازگشت زمان محدود بازی. رویداد ماه گرسنگی.