جایزه یک میلیون دلاری برای جام بعدی Capcom با Street Fighter 6

این جایزه در نهمین کاپ کاپ آخر هفته گذشته معرفی شد و در همان جام اعلام شد که مجموع جایزه بیش از دو میلیون دلار خواهد بود. تور آتی Capcom Pro و دهمین کاپ کاپ اولین تورنمنت رسمی این شرکت با Street Fighter 6 به عنوان بازی اصلی خواهد بود. یکی از ویژگی های این بازی حالت تور جهانی است که به بازیکنان اجازه می دهد شخصیت خود را بسازند، یک سری مناطق جهان باز را کاوش کنند و حرکات شخصیت های Street Fighter موجود را یاد بگیرند.

نسخه نهایی این بازی نیز پس از سال اول دارای نسخه نهایی خواهد بود که علاوه بر موارد فوق شامل هشت رنگ شخصیت دیگر و 3500 بلیط Drive اضافی می شود. کپکام فهرست مبارزان این کار را نیز فاش کرد که شامل هشت مبارز اصلی بازی Street Fighter II است.

بازی Street Fighter 6 12 ژوئن 1402 (2 ژوئن 2023) برای پلی استیشن 4، پلی استیشن 5، ایکس باکس سری ایکس | موجود بر روی Xbox Series S و PC. نسخه لوکس این اثر هنری بعد از سال اول شامل شخصیت هایی می شود که دارای چهار کاراکتر اضافی، چهار رنگ کاراکتر بیشتر و 4200 بلیط Drive خواهد بود.

کپکام جوایز جام آتی خود را که اولین جام با Street Fighter 6 خواهد بود، اعلام کرده است.

در توییتی که در صفحه رسمی Street Fighter منتشر شد، اعلام شد که تور حرفه‌ای آتی کپکام دارای چندین رویداد رتبه‌بندی در سراسر جهان خواهد بود که منجر به دهمین جام کپکام می‌شود، که یک جایزه دارد. اکانت می نویسد: “Capcom Cup X با Street Fighter”. 6 برگزار می شود و برنده جایزه بزرگ یک میلیون دلاری دریافت می کند. چه کسی می خواهد میلیونر شود؟”

بخوانید  After Oppenheimer's Big Success, Dune Director Making Nuclear War Movie