همه چیز درباره پذیرش و پذیرش مقاله علمی

گزارش پایان اطلاعیه

معمولا مرحله کارشناسی مقاله رفت و برگشت است. داوران نظرات و سوالات خود را ارسال می کنند و شما باید به آن انتقادات پاسخ دقیق بدهید و مشکلات را برطرف کنید.

هزینه های انتشار: این مهم است که مقاله خود را ویرایش کنید، محتوای شما باید از نظر نوشتاری و حتی علمی مورد توجه قرار گیرد. کار ویرایش را به متخصصان بسپارید تا از نتیجه تلخی که در انتظار شماست جلوگیری شود.

تجربیات خود را در روند انتشار مقاله علمی با ما در میان بگذارید.

این مرحله را دست کم نگیرید. تاثیر انتشار یک مقاله علمی بر CV شما بسیار چشمگیر است.

هزینه چاپ یک مقاله علمی چقدر است؟

علاوه بر هزینه چاپ مقاله در مجلات، هزینه های جانبی دیگری نیز دارید، به عنوان مثال…

حتی ممکن است آنچه به عنوان تصحیح ارسال می کنید رد شود و از شما خواسته شود که آن را دوباره انجام دهید. پس برای هر چیزی آماده باش

امیدوارم این مقاله دید درستی از مسیری که در انتظار شماست به شما داده باشد. اگر در این راستا به خدمات ترجمه نیاز دارید، روی کمک ما حساب کنید، ترانسیس خدمات ترجمه متنوعی از جمله ترجمه تخصصی، ترجمه مقالات تخصصی و حتی ترجمه رزومه و نامه های متنی را برای دانشجویان ارائه می دهد.

این مقاله صرفاً جنبه تبلیغاتی دارد و یک گیمر هیچ گونه مسئولیتی در این زمینه نمی پذیرد.

ارسال انشا و پذیرش آن یکی از مراحل اساسی است و فکر کردن به آن برای اکثر دانشجویان سخت است. برای یادگیری همه چیز در مورد این مرحله تا پایان با ما همراه باشید.

بخوانید  رده بندی فیلم های جیمز باند | از بدترین با بهترین

ارسال مقاله به چه معناست؟

به وب سایت مجله مورد نظر خود مراجعه کنید و هزینه ها را مطالعه کنید.

این مرحله نباید شما را خسته یا عصبانی کند. اگر دلایل شما به طور کامل آنها را توجیه نکند، احتمال رد مقاله شما زیاد خواهد بود. حتی این هم نباید شما را دلسرد کند. شانس خود را در مجله مشابه دیگری امتحان کنید.

ترجمه تخصصی: شما باید یک مقاله تخصصی را به مترجمان خبره بسپارید، اگر رشته شما مکانیک است و در همان رشته مقاله دارید، نمی توانید آن را به مترجم عمومی بسپارید. کار کنید ترجمه مکانیکی باید توسط مترجمی انجام شود که در این رشته تحصیل کرده و تمامی نکات این رشته را می داند.

وب سایت مجله مورد نظر را بررسی کنید و ببینید مقاله را به کدام آدرس ایمیل باید ارسال کنید. حتی گاهی مجلات علمی مختلف بسترهای متفاوتی را برای دریافت این اسناد مشخص می کنند.

اگر به دنبال نوشتن یک مقاله علمی هستید و در مورد مراحل بعدی استرس دارید، این مقاله را از دست ندهید.

بستگی به مجله ای دارد که به دنبال آن هستید. حتی برخی از مجلات می توانند این کار را به صورت رایگان انجام دهند.

در ترانسیس خدمات مربوط به ترجمه مقالات با تضمین بازگشت پول چه مفهومی داره؟ به عبارت دیگر، اگر مقاله شما به دلیل گرامر و نکات نگرش رد شود، تمام هزینه هایی که برای ترجمه پرداخت کرده اید به شما بازپرداخت می شود.

کی به این مرحله میرسی؟ وقتی موضوع مقاله و ساختار آن را انتخاب کردید و بر این اساس مجله را انتخاب کردید. در صورتی که مجله مورد نظر با ساختار و زمینه ای که شما در آن کار کرده اید مطابقت نداشته باشد، مقاله علمی شما بلافاصله رد می شود.

بخوانید  نحوه بازی CoD: Modern Warfare 2 Atomgrad Raid

مرحله پذیرش بخش مهمی از فرآیند انتشار مقاله شما است. اگر هنوز چیزی در مورد این مسیر نمی دانید، بدانید که بسیار نادر است که این مرحله به سرعت انجام شود.

ترجمه کلمه تسلیم به معنای تسلیم شدن است. در بحث نوشتن مقاله، ارسال و ارائه ترجمه بهتری از این عبارت است.

حتی ممکن است مقاله شما به دلیل اشتباهات نگرش رد شود. پس حتما کار ترجمه را به متخصصین این حوزه بسپارید. کار ترانزیس ترجمه تخصصی مقاله این کار را به بهترین مترجمان در این زمینه بسپارید.

هزینه پارافریزینگ: بازنویسی یکی از مراحل مهم در نگارش مقاله علمی است. اگر می خواهید مقاله شما برچسب سرقت ادبی باشد و در همان ابتدا رد نشود، حتما باید از این سرویس استفاده کنید. این کار باید توسط مترجمانی با تجربه زیاد در هر دو زمینه ترجمه و بازنویسی متون تخصصی انجام شود.

پس از ارسال مقاله علمی شما وارد مرحله پذیرش می شود. ابتدا مقاله شما توسط سردبیران مجله به صورت کلی و اساسی بررسی می شود. در این مرحله، آنها بررسی می‌کنند که آیا محتوایی که ارائه کرده‌اید با خط‌مشی‌های آن‌ها سازگار است یا خیر. در صورت گذراندن این مرحله، مقاله شما برای داوران ارسال می شود و آنها به صورت تخصصی بررسی می کنند که آیا برای چاپ مناسب است یا خیر.

مقاله علمی شما پذیرفته میشود

هنگامی که مقاله خود را نوشتید و تصمیم گرفتید که در چه مجله ای می خواهید آن را منتشر کنید، باید آن را ارسال کنید.

آخرین کلمه

استرس و نگرانی برای زمانی است که اطلاعات کمی دارید. اما وقتی همه مراحل را به خوبی بلد باشید، با یک برنامه درست و مبتنی بر اصول، همه مشکلات ساده تر به نظر می رسند.

بخوانید  Dragon's Dogma 2 - How To Romance Ulrika