هدفون گیمینگ Stellar Inzone سونی برای اولین بار به فروش می رسد

سونی Inzone Buds را اواخر سال گذشته راه اندازی کرد و جایگزینی براق و کوچک برای ایربادهای گیمینگ سنتی ارائه کرد. هدفون این هدفون برای گیمرهای رایانه شخصی است، اما روی PS5 نیز به خوبی کار می کند. از آنجایی که آنها از درایورهای مشابه هدفون های محبوب WH-1000XM5 برخوردارند و از فناوری حذف نویز عالی سونی استفاده می کنند، توصیه آسانی برای شنوندگان فهیمی هستند که هدفون را ترجیح می دهند. به سرعت به سمت امروز، و Inzone Buds هستند اولین تخفیف خود را دریافت کنید، قیمت را به 178 دلار (از 200 دلار) کاهش داد. بله، آنها هنوز گران هستند، اما برخی از کاربران می توانند از Inzone Buds به عنوان جایگزینی رده بالا برای هدفون های عمومی و غیر بازی استفاده کنند.

جدا از این اخطار، چیز زیادی برای متنفر بودن در مورد Inzone Buds وجود ندارد. بررسی Inzone Buds ما نشان داد که آنها جایگزینی عالی برای بسیاری از هدست‌های گیمینگ ممتاز در بازار هستند، و از آنجایی که آنها با چهار اندازه مختلف نوک در دسترس هستند، برای یافتن یک مناسب راحت مشکلی ندارید. توجه داشته باشید که در حالی که نرم افزار Inzone فقط بر روی رایانه شخصی موجود است، شما همچنان از پشتیبانی از تمامی فناوری های صوتی داخلی PS5 مانند Tempest 3D Audio و Dolby Atmos بهره مند خواهید شد.

آمازون تاریخ پایانی را برای این پیشنهاد اعلام نمی کند، اگرچه به عنوان “پیشنهاد زمان محدود” ذکر شده است. اگر به Inzone Buds علاقه مند هستید، باید در اسرع وقت آنها را بررسی کنید.

تحریریه مجله بازی یک گیمر