تریلر انیمیشن اردک در نیویورک در New Migration گرفته شده است


یونیورسال پیکچرز تریلر رسمی جدید Migration را منتشر کرد که در آن شاهد ماجراجویی خانواده اردک ها هستیم.

در آخر اخبار سینما و تلویزیونتریلر جدیدی از انیمیشن Migration منتشر شد. در تریلر رسمی جدید انیمیشن مهاجرت، خانواده ای از اردک های دوست داشتنی را می بینیم که تصمیم می گیرند خانه امن خود را در نیوانگلند به مقصد دریای کارائیب و جامائیکا ترک کنند و در طول مسیر با یکدیگر آشنا می شوند. راهی برای خروج از این شهر، پر از ساختمان های بلند و هوای آلوده است. در زیر می توانید تریلر جدید Migration را تماشا کنید:

دانلود از آپارات

کمیل نانجیانی در نقش مک، الیزابت بنکس در نقش پم، آکوافینا در نقش کبوتر شهر نیویورک، کیگان مایکل کی در نقش دلروی، دیوید میچل، کارول جین، کاسپر جنینگز، تریسی غزال و دنی دویتو از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم مهاجرت صداپیشگی کرده اند. بیان کرده اند. علاوه بر این، یونیورسال اولین پوستر انیمیشن مهاجرت را منتشر کرد که در زیر مشاهده می کنید:

اولین پوستر انیمیشن مهاجرت

بنجامین رنرکارگردان نامزد اسکار برای ارنست و سلستین، که کارگردانی فیلم The Big Bad Fox و Other Tales را نیز بر عهده داشت، فیلم مهاجرت را بر اساس فیلمنامه‌ای از مایک وایت، خالق مجموعه نیلوفر سفید، کارگردانی می‌کند. Migration داستان یک خانواده اردک را دنبال می کند که اعضای خانواده آنها پدر خانواده را متقاعد می کنند که به تعطیلات و یک سفر بزرگ بروند و قرار است از نیوانگلند به دریای کارائیب سفر کنند اما در نیویورک گیر می کنند.

انیمیشن مهاجرت برای 22 دسامبر برنامه ریزی شده است. این انیمیشن در واقع کار بعدی استودیو انیمیشن Illumination خالق آثاری چون انیمیشن Despicable Me، انیمیشن Minions، انیمیشن The Secret Life of Pets، انیمیشن Sing و The animation می باشد.گرینچ بعد از انیمیشن Mario.

بخوانید  Avatar: The Last Airbender برای فصل دوم و سوم تمدید شد