ویدیوی جزئیات بازی EA Sports FC 24


الکترونیک آرتز دقایقی پیش ویدیویی منتشر کرد که تمامی جزئیات مربوط به ویژگی های گیم پلی بازی EA Sports FC 24 را ارائه می کند.

بازی EA Sports FC 24 نسل جدید شبیه ساز فوتبال الکترونیک آرتز پس از تغییر نام از فیفا، چند روز پیش با انتشار دو تریلر به صورت رسمی رونمایی شد و سازندگان در ماه های باقی مانده تا انتشار ویدیوهایی مانند دنباله را منتشر خواهند کرد. جزئیاتی از حالت ها و ویژگی های مختلف این بازی اولین ویدیوی این مجموعه دقایقی پیش منتشر شد که هدف از آن به تفصیل ویژگی های گیم پلی این بازی فوتبال می باشد. می توانید در زیر ویدئو را ببینید:

دانلود از آپارات

یکی از بزرگترین پیشرفت ها و تغییرات بازی در حوزه گیم پلی، سیستم بهبود یافته حرکت بازیکنان است که امسال با نام Hypermotion V شناخته می شود. EA با این قابلیت، حرکات بازیکنان مشهور فوتبال درون بازی را با جزئیات کامل ضبط و شبیه سازی کرده است تا حرکات، ضربات و واکنش های آن ها دقیقا شبیه به نمونه های واقعی باشد. این ویژگی در تمام جنبه‌های بازی، از نحوه دویدن بازیکنان گرفته تا نحوه پاس دادن، دریبل زدن و شوت‌زنی خود را نشان می‌دهد و ما شاهد دشمنان منحصربه‌فردتری نسبت به نسخه سال گذشته خواهیم بود.

دومین ویژگی مهم EA Sports FC 24 قابلیتی به نام Play Styles خواهد بود. این مورد مشابه ویژگی های معمول بازی های فیفا است. هر بازیکنی بر اساس اطلاعات جمع‌آوری‌شده بر اساس سبک بازی دنیای واقعی خود، برخی از این سبک‌ها را خواهد داشت، و برای مثال اگر یک مدافع سبک بازی بلوک شوت داشته باشد، نسبت به دیگری در بازی قرار می‌گیرد. مدافعی که این کارکرد را نداشته باشد، مسیر توپ ها و وضعیت آنها را خواهد داشت. تنوع سبک های بازی فراتر از ویژگی های معمول است و برخی از بازیکنان بسیار معروف و بزرگ دارای سبک های بازی به نام Plus هستند که مهارت های بسیار منحصر به فردی به آنها می دهد. در مجموع شاهد 34 سبک بازی جدید در بازی خواهیم بود.

بخوانید  OpenAI؛ یک شرکت مرموز که می خواهد در اسرع وقت به هوش مصنوعی قوی دست یابد

در نهایت، سومین ویژگی توضیح داده شده در این تریلر، موتور بهبود یافته Frostbite است. اگرچه EA Sports FC 24 همچنان از موتور فراست بایت استفاده می کند، اما این موتور امسال دستخوش تغییرات زیادی شده است تا به گفته سازندگان، شاهد زیباترین تجربه فوتبالی ارائه شده تا به امروز باشیم. قرار است جزئیات چهره بازیکنان و انیمیشن های چهره بازیکن و حتی مواردی مانند جزئیات لباس بهتر از همیشه به نظر برسند و باید منتظر ماند و دید که این موارد در عمل چقدر با سال های گذشته متفاوت خواهند بود.

در پایان نظرات خود را در مورد تریلر جدید بازی با یک گیمر و کاربران آن در میان بگذارید.