رقابت دو به دو در بازی Overcooked 2 | دزدی در آشپزخانه


Overcooked 2 همچنان به ارائه یک تجربه سرگرم کننده چند نفره ادامه می دهد. در ظاهر جدید یک گیمر، ما در دو گروه دو نفره با هم رقابت کردیم تا ببینیم با چه سرعتی می توانیم خدمات مشتری را انجام دهیم.

برخی از بازی ها برای تجربه چند نفره گاه به گاه عالی هستند. به این ترتیب هر زمان که با دوستان و آشنایان خود هستید، این شانس را دارید که چند ساعتی را با آنها سرگرم کنید. بازی Overcook 2 یکی از این بازی هاست.

اگرچه چندین سال از عرضه Overcooked 2 توسط Team17 می گذرد، هنوز هم افراد زیادی به دنبال آن هستند. به خصوص با توجه به اینکه Overcode 2 هم در سرویس Game Pass مایکروسافت و هم در PlayStation Plus Extra موجود است. PlayStation Plus Premium سونی در دسترس گیمرها قرار گرفت.

به همین دلیل در جدیدترین نمای رقابتی یک گیمر به مسابقه در آشپزخانه های مختلف رفتیم. در حالی که من و فراز در یک تیم با آرایس و علی در تیم مقابل مسابقه می دادیم. می توانید این پیش نمایش را تماشا کنید تا ببینید در نهایت کدام گروه برنده شد. ما بسیار خوشحال خواهیم شد که پیشنهادات شما را در مورد نیم رخ های رقابتی بعدی بشنویم. به ما اطلاع دهید که دوست دارید اعضای یک گیمر با چه بازی های ویدیویی رقابت کنند.

لطفا برای حمایت از یک گیمر ویدیو را در یوتیوب تماشا کنید

بخوانید  لیست قیمت و تخفیف فروشگاه PlayStation Days of Play