بازی RPG جدید Ori Dev، No Rest For The Wicked، یک هفته راه اندازی تخفیف بزرگ دریافت می کند

بازی باشکوه اکشن-RPG No Rest for the Wicked امروز در Early Access در Steam راه‌اندازی شد و به بازیکنان رایانه‌های شخصی اجازه می‌دهد اولین اکشن ماجراجویی تاریک فانتزی و همچنین مجموعه‌ای از محتوای جانبی را تجربه کنند. این بازی معمولاً 40 دلار قیمت دارد، اما به لطف معامله مقدماتی Green Man Gaming بر روی کلیدهای Steam، می توانید آن را تنها با 31.31 دلار خریداری کنید.

برای دریافت تخفیف کامل No Rest برای راه اندازی Wicked، باید عضو GMG XP باشید. ثبت‌نام رایگان است، اما برای باز کردن امتیازات یک عضو دائمی، از جمله دسترسی به تخفیف‌های انحصاری مانند این، باید حداقل ۱ دلار هزینه کنید. تمامی بازی‌های خریداری‌شده از Green Man Gaming بلافاصله به‌عنوان کلیدهای رسمی محصول قابل بازگشایی از طریق Steam به آدرس ایمیل شما ارسال می‌شوند.

No Rest for the Wicked بازی بعدی استودیو مون است، تیم سازنده معروف Ori and the Blind Forest و Ori and the Will of the Wisps. No Rest for the Wicked اسکرول دو بعدی فانتزی بازی های Ori را با رویکرد اکشن RPG و تاریک فانتزی با الهام از Diablo و From Software's Dark Souls مبادله می کند، در حالی که هنوز سبک بصری ثروتمند و با دست را به نمایش می گذارد. استودیو معروف است برای. فقط، می دانید… بسیار شوم تر و تاریک تر از هر چیزی که در اوری دیده ایم.

نسخه اولیه دسترسی اولیه No Rest for the Wicked شامل فصل اول کمپین، ماموریت های جانبی، باس فایت های اختیاری و یک سیاهچال قابل تکرار است. به عنوان یک RPG متمرکز بر غارت، تجهیزات زیادی برای جمع آوری وجود دارد. توجه داشته باشید که خرید نسخه اولیه دسترسی زودهنگام No Rest for the Wicked کامل نیست (حداقل هنوز). مانند سایر عناوین دسترسی زودهنگام، تمامی ویژگی ها و محتوای برنامه ریزی شده برای نسخه نهایی را از دست داده است – و احتمالاً بازیکنان اولیه با برخی از باگ ها و آیتم های پاک نشده مواجه خواهند شد، اما این قابل انتظار است. با این حال، بازیکنان با دسترسی زودهنگام، مجموعه ای انحصاری از زره Carim را به عنوان پاداش برای کمک به تست بازی دریافت می کنند، و به لطف معامله Green Man Gaming، می توانید در بازی صرفه جویی کنید برای شریر استراحت کن

بخوانید  Insomniac's Spider-Man And Wolverine Games Are In The Same Universe, Dev Confirms
هیچ استراحتی برای پاداش‌های دسترسی اولیه Wicked وجود ندارد
هیچ استراحتی برای پاداش‌های دسترسی اولیه Wicked وجود ندارد

اگرچه مون استودیوز تاریخ انتشار قطعی No Rest for the Wicked را اعلام نکرده است، نسخه نهایی 1.0 شامل حالت‌های همکاری آنلاین و رقابتی برای حداکثر چهار بازیکن، کمپین داستان کامل و نقشه جهانی، سیستم کشاورزی و چندین ویژگی خواهد بود. ماموریت های جانبی اضافی، باس ها، سیاه چال ها، غارت و خیلی چیزهای دیگر. تمام این محتوا از طریق به‌روزرسانی‌های معمول در دوره دسترسی زودهنگام بر روی رایانه شخصی اضافه می‌شود. نسخه نهایی نیز برای PS5 و Xbox Series X|S عرضه خواهد شد.

تحریریه مجله بازی یک گیمر