پس از انتشار این سری، چهار بازی Fallout وارد 10 بازی برتر اروپا می شوند

برخی از بازی‌های Fallout Bethesda اخیراً در اروپا شاهد افزایش فروش بوده‌اند و بسیاری از آن‌ها را می‌توان به سری Fallout Amazon Prime Video نسبت داد.

طبق داده های GSD (از طریق GamesIndustry.biz)، فروش Fallout 4 در طول هفته در اروپا 7500 درصد افزایش یافته است. فروش شامل نسخه های فیزیکی و دیجیتال فروخته شده در بریتانیا، اسپانیا، ایتالیا و آلمان است.

در حال پخش: بزرگترین تخم مرغ های عید پاک از مجموعه تلویزیونی Fallout

هیچ ارزشی ندارد که این فروش ها احتمالاً همه به نمایش کمک نمی کنند. همه بازی‌های Fallout در حال حاضر به فروش می‌رسند، با تخفیف‌های هنگفت برای هر عنوان. 69 درصد از فروش های ثبت شده در این هفته بر روی رایانه های شخصی (محل فروش بازی ها) انجام شده است، در حالی که 31 درصد باقی مانده روی پلی استیشن و ایکس باکس بوده است. در نتیجه، رتبه اول را در 10 هفته برتر اروپا به دست آورد.

این تنها بازی Fallout نیست که در بین 10 بازی برتر قرار می گیرد: Fallout 76 با 85 درصد فروش آن بر روی رایانه های شخصی در رتبه هشتم قرار گرفت. پشت آن Fallout: New Vegas در رتبه نهم و Fallout 3 در رتبه 10 قرار داشتند.

همچنین لازم به ذکر است که این اولین بار نیست که یک بازی ویدیویی به لطف تماشایی اش فروش خود را افزایش می دهد. اوایل سال گذشته، The Last Of Us Part 1 پس از نمایش در HBO شاهد افزایش فروش زیادی بود.

برای اخبار بیشتر درباره Fallout، داستان ما را بررسی کنید که توضیح می دهد چگونه تاد هاوارد از تعیین تاریخ برای Fallout 5 اجتناب می کند.

تحریریه مجله بازی یک گیمر