نمایش آخرین قربانیان مایکل مایرز در تریلر نهایی فیلم Halloween 3

در جدیدترین اخبار سینما و تلویزیون، تریلر نهایی فیلم Halloween Ends منتشر شده است. یونیورسال پیکچرز به‌تازگی تریلر جدید و نهایی فیلم Halloween 3 را منتشر کرده است که در طول تریلر شاهد آخرین تلاش‌ها و قربانیان مایکل مایرز هستیم و لوری استرود هم در مقابل تلاش می‌کند تا این قاتل بی‌رحم را برای همیشه به قتل برساند و به کارهای او خاتمه دهد. تریلر وعده پایان مجموعه فیلم اسلشری هالووین را می‌دهد و در ادامه می‌توانید تریلر نهایی فیلم Halloween Ends را تماشا کنید:

جیمی لی کرتیس در نقش لوری استرود، جیمز جود کورتنی و نیک کسل در نقش نیک کسل/مایکل مایرز، اندی متیچاک، ویل پاتون، کایل ریچاردز، مایکل اولری، روهان کمپبل و عمر درسی، از جمله بازیگرانی هستند که در فیلم Halloween Ends حضور دارند و به ایفای نقش پرداخته‌اند. مانند دو قسمت گذشته فیلم هالووین، دیوید گوردون گرین وظیفه کارگردانی و دنی مک‌براید وظیفه نوشتن فیلمنامه فیلم هالووین 3 را بر عهده داشته‌اند.

یونیورسال پیکچرز تریلر نهایی فیلم Halloween Ends را منتشر کرده است که در آن شاهد نمایش آخرین نبرد لوری استرود با مایکل مایرز هستیم.

فیلم Halloween Ends قرار است به شکل همزمان در تاریخ ۱۴ اکتبر (۲۲ مهر)‌ در سالن‌های سینما و شبکه آنلاین پیکاک اکران شود.



منبع

دانلود از آپارات

فیلم هالووین در سال ۲۰۱۸ روی پرده‌های سینما رفت و توانست مورد توجه منتقدان قرار بگیرد. این فیلم ترسناک درنهایت موفق شد بیش از ۲۵۵ میلیون دلار در سراسر جهان فروش کند و پس از این موفقیت، یونیورسال به ساخت دو دنباله دیگر از فیلم Halloween چراغ سبز نشان داد. فیلم Halloween Kills که قسمت دوم فیلم هالووین است، سال گذشته در سالن‌های سینما و سرویس استریم پیکاک اکران شد و نقدهای متوسطی را دریافت کرد و این فیلم اسلشر و ترسناک بیش از ۱۳۱/۷ میلیون دلار در گیشه جهانی فروش کرده است.

بخوانید  رکوردشکنی فروش بازی Armored Core 6 برای فرام‌سافتور